כרטיס טיסה לתאילנד

כרטיס טיסה לתאילנדתאילנד היא החלום הרטוב של ישראלים רבים, יעד שמדבר לכל אחד מאיתנו. בין אם המדובר הוא במספר שבועות של חופש מוחלט באיי הדרום, בטיולים בנוף הפראי של הצפון או בשיטוט במוקדי העניין ובמרכזי הקניות של בנגקוק, ברור דבר אחד: הדרך שלכם לתאילנד מתחילה ברכישת כרטיס טיסה.

זה לא אמור להיות זול, כי בכל זאת מדובר ביעד מרוחק, אבל כיום מחירי הטיסות למדינה הם בהחלט כאלה שאפשר לעמוד בהם בלי לרוקן את החסכונות.

החדשות הטובות: מגוון האפשרויות גדל

יש הרבה מאוד דרכים שמובילות לתאילנד, כאשר מספר האופציות גדל משמעותית. אתם יכולים לבחור בטיסה ישירה. עד לפני מספר חודשים אל על החזיקה במונופול בתחום, אבל לאחרונה גם ארקיע החלה להוציא טיסות ישירות לתאילנד. המחירים כיום הם נוחים בהשוואה לעבר, כאשר ההנחה (או התקווה) היא שהגדלת התחרות תביא להפחתה נוספת במחירים בעתיד הקרוב.

דרך נפוצה לרכוש כרטיס טיסה לתאילנד במחירים נוחים יחסית היא לבחור טיסה עם עצירת ביניים, הנעשית ביעד כלשהו במזרח התיכון או באירופה לרוב. חשוב כמובן לראות מהו משך העצירה, מכיוון שלא בטוח האם המתנה בת עשרות שעות בשדה התעופה תתאים לכם. יש ישראלים שעושים את הדרך עד לירדן ולוקחים משם טיסה ישירה, שאף היא בטווח מחירים סביר.

לכל טיול יש מסלול משלו

בהרבה מאוד יעדים ברחבי העולם, אנחנו מעדיפים לרכוש חבילת נופש הכוללת בתוכה טיסה ומלון. בתאילנד חוקי המשחק שונים. רוב האנשים מגיעים למדינה כדי לטייל בין הקצוות השונים שלה, עם מספר ימים או שבועות המוקדשים לכל אזור. לכן הזמנה מוקדמת של מלון תפגע בגמישות שהם מצפים לה בטיול מהסוג הזה.

למרות שזו אפשרות, בדרך כלל אנחנו נרכוש רק טיסה לתאילנד: ההחלטה שלכם היא האם לרכוש כרטיסים לטיסת הלוך-חזור, או שמא טיסה בכיוון אחד בלבד. לרוב הזמנת טיסה בשני הכיוונים תהיה זולה יותר.

קחו בחשבון שהטיסה לתאילנד היא ארוכה, כאשר הקונקשן שחלק מהאנשים מוסיפים אליה מאריך עוד יותר את פרק הזמן הדרוש עד להגעה לפיסת גן העדן הזו. מומלץ להיערך היטב עם מספיק אמצעים להעביר את הזמן בטיסה או בשדה, דוגמת ספר, מחשב, מוזיקה וכן הלאה.

בהמשך לכך רצוי לבדוק היטב מה כולל הכרטיס שאתם מזמינים, ובלא מעט מקרים גם לבחור בכרטיס משודרג יחסית הכוללת אמצעי בידור, ארוחות וכן הלאה – במיוחד אם טסים עם ילדים, שמאבדים את הסבלנות מהר מאוד בהיעדר תעסוקה מספקת עבורם.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן