הזמנת כרטיסים לשלמה ארצי

הזמנת כרטיסים לשלמה ארציגם אם תחפשו היטב, קשה להאמין שתמצאו יותר מדי זמרים שהתרומה שלהם לזמר הישראלי, או אפילו לתרבות הישראלית כמכלול, היא גדולה מזו של שלמה ארצי. אחד הזמרים הלאומיים של מדינת ישראל, שאף זכה בכבוד להדליק משואה בטקס יום העצמאות ה-70, אחראי ללא פחות מ-25 אלבומי אולפן, ביניהם מספר אינסופי של להיטים.

בתנאים האלה, מיותר אולי לציין שההופעות של שלמה ארצי מלאות כמעט תמיד עד אפס מקום. מה אפשר לעשות כדי למצוא כרטיסים להופעות שלו, ורצוי במחיר שווה לכל כיס?

כך תרכשו כרטיסים לשלמה ארצי

ברמה הכללית, אפשר לטעון שאופן השגת הכרטיסים למופעים של שלמה ארצי משתנה בהתאם לסוג המופע ולמיקום הספציפי שלו. לגבי כל מופע, מומלץ לברר מול המקום מהי מדיניות הכרטיסים ואופן הרכישה שלהם. אופציה אחרת היא לנסות את מזלכם במשרדי הכרטיסים, הפיזיים או האינטרנטיים, שמן הסתם ישמחו להוסיף כרטיסים להופעות של זמר בסדר גודל שכזה לקטלוג שלהם.

נכון לכתיבת שורות אלה לשלמה ארצי אין אתר אינטרנט רשמי, אבל כן עמוד פייסבוק בו יש מידע על מופעים קרובים וגם קישורים להזמנת כרטיסים. כדאי לסקור את רשימת ההופעות הדי רחבה שלו – חיפוש פשוט במנוע החיפוש הקרוב לדף הבית שלכם יעשה זאת – ולראות מה יכול לדבר אליכם.

שאלת העיתוי

את ההזמנה אתם יכולים לעשות מבעוד מועד, אפילו חודשים טרם מועד ההופעה, אך גם מאוחר יותר. מכיוון שמדובר באמן שהופעותיו מפוצצות כמעט תמיד, אנחנו ממליצים לכם לבחור באופציה הראשונה של ההזמנה המוקדמת. כך צפוי להיות לכם היצע ראוי של כרטיסים לבחירה, שחלקם יכול להיות במחיר סביר (בדרך כלל מחירי הכרטיסים עולים ככל שמועד ההופעה מתקרב). מן העבר השני של המשוואה, מי שמחכה עם הרכישה עד לימים האחרונים שלפני המופע עלול לגלות שהוא הפך להיות Sold Out.

האם ניתן למצוא מבצעים?

כמו כל אמן, אנחנו ממליצים לכם לנסות לברר האם ניתן למצוא הנחות למופעי שלמה ארצי, שמן הסתם יכולות לחסוך לכם עשרות רבות של שקלים. חברות האשראי, מועדוני הצרכנות, רשתות השיווק וגורמים אחרים מציעים מפעם לפעם הנחות למופעים של אמנים. בדרך כלל יש לעמוד בתנאים מסוימים על מנת שניתן יהיה ליהנות מההנחה, למשל ביצוע רכישות בסכום כסף שהוגדר מראש.

הניסיון שלנו מראה שמציאת הנחות משמעותיות למופעים של שלמה ארצי אינה דבר פשוט בהכרח, אבל כן הצלחנו להיתקל במספר הטבות שהיו יכולות להוזיל את התמונה עבור רוכשי הכרטיסים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן