הזמנת כרטיסים לשחר חסון

הזמנת כרטיסים לשחר חסוןיש כאן מישהו שרוצה ללכת להופעה של שחר חסון? בהתחשב בעובדה שמדובר באחד הסטנדאפיסטים היותר מצליחים של מדינת ישראל, עם קילומטראז' מרשים על גבי במות המופעים או מאחורי המסך הקטן, יכול להיות שהתשובה לכך תהיה חיובית.

כל שעליכם לעשות בשלב זה הוא לבחור הופעה מבין אלה שחסון צפוי לעשות בקרוב, וכמובן לראות מהי הדרך הנוחה, המומלצת והמשתלמת לרכוש את הכרטיסים אליה.

הזמנה דרך האתר הרשמי

לא לכל אמן ישראלי יש אתר אינטרנט רשמי, כאשר גם כמה מהשמות היותר גדולים לא מתפעלים אתר מהסוג הזה. במקרה של שחר חסון, התשובה דווקא היא חיובית. לסטנדאפיסט יש אתר אינטרנט הכולל, בין היתר, את רשימת ההופעות שלו.

לגבי כל הופעה יש קישור לרכישה ישירה של כרטיסים (בהנחה שנותרו כרטיסים), כאשר הקישור ייקח אותנו בפועל לאתר של משרד ההפקות הרלוונטי. את ההזמנה תוכלו לבצע במקרה הזה בכמה לחיצות כפתור, לאחר שתכניסו את פרטי כרטיס האשראי הרלוונטי.

משרדי כרטיסים

אופציה נוספת היא לברר במשרדי ובאתרי הכרטיסים הפועלים כיום בישראל. למרות שמספר המשרדים מצומצם בהשוואה לשנים קודמות, בעיקר עקב המעבר של הליך ההזמנה שמבצעים רבים לאינטרנט, כן יש כיום משרדים בהם תוכלו לרכוש כרטיסים להופעות של שחר חסון. בדרך כלל המחירים יהיו מחירי הקופה, גם אם ייתכנו עמלות בהתאם לאופן ההזמנה. חשוב לבדוק בכל אחד מהמקרים כיצד הכרטיסים יישלחו אליכם, אם יישלחו, או שמא נדרש לאסוף אותם בקופות בהצגת תעודה מזהה, להדפיס אותם בבית וכן הלאה.

רכישה במתחמי ההופעות עצמם

כל הופעה של שחר חסון נערכת מטבע הדברים במקום אחר, שיכול להיות בהחלט המקום בו אתם תבצעו את הבירורים וגם את הרכישה של הכרטיסים השונים. בין אם הוא מופיע בהיכל תרבות עירוני, במועדון הופעות, בפאב או בכל מקום אחר, אפשר לנסות לפנות אליהם ולראות האם הם משווקים באופן ישיר כרטיסים.

האם אפשר למצוא הנחות?

שימו לב שגופים שונים בישראל מציעים הנחות על מופעי תרבות וסטנדאפ, כאשר חלק מההנחות הן משמעותיות בכל קנה מידה. מומלץ בהחלט לבדוק האם להופעות של שחר חסון שאתם מתכוונים להגיע אליהן ניתנת הנחה דרך חברות האשראי, מועדוני הלקוחות או הצרכנות, אתרי הקופונים למיניהם וכן הלאה. אם אפשר בצורה די פשוטה לחסוך סכום של כמה עשרות או מאות שקלים במצטבר, מיותר לא לבצע את הבדיקות הדי בסיסיות שמראות את זה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן