הזמנת כרטיסים לקרן פלס

הזמנת כרטיסים לקרן פלסב-2006, הוציאה זמרת אלמונית בשם קרן פלס את הסינגל הראשון – "איתי" – ומאז כוכבה לא דעך. הזמרת-יוצרת, הפזמונאית, המלחינה, שופטת הריאליטי וגם השחקנית, שאחראית לכמה מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, היא שם מוכר בכל בית בישראל. המופעים שלה בתחומי האמנות השונים מושכים קהל וזוכים פעמים רבות גם לשבחי המבקרים.

במאמר הבא, נסביר לכם מהן האפשרויות העיקריות לרכישת כרטיסים למופעים של קרן פלס, כולל מספר טיפים שיוכלו לחסוך לכם לא מעט כספים.

השאלה העיקרית: מופע מוזיקלי, או הצגה?

קרן פלס, כך נראה, עסוקה מאוד בשנים האחרונות. בתקופות מסוימות תוכלו לראות אותה מופיעה במגוון מקומות, בין אם כזמרת ובין אם כשחקנית. בהרבה מקרים את הכרטיסים להופעות או להצגות שלה תוכלו לרכוש דרך המקומות עצמם, למשל תיאטרון הבימה בו היא מככבת בימים אלו במופע קברט רוק למבוגרים בשם "לילה אחד באפריל" או אולמות ההופעות למיניהם. בגזרה המוזיקלית היא יצאה לא מכבר בסדרת הופעות, וגם אלבום, עם רמי קליינשטיין. לכל הופעה מומלץ לברר קודם כל אם המקום בו היא נערכת מוכר כרטיסים, ובאיזה אופן.

אופציה אחרת, נפוצה לא פחות, היא לרכוש כרטיסים לקרן פלס דרך משרדי הכרטיסים למיניהם. המשרדים הגדולים מקפידים לשווק כרטיסים להופעות של מיטב אמני ישראל, וקרן פלס בהחלט עונה על ההגדרה הזו.

בהחלט יכול להיות מצב בו מספר גורמים שונים ישווקו במקביל כרטיסים למופעים של קרן פלס. מומלץ שתבדקו את כל אחד מהם, ותראו האם יש הבדל בתנאים, בסוג הכרטיס וכמובן שגם במחיר שלו. כיום, בעידן האינטרנט, אפשר לבצע את הבדיקה כולה בתוך דקות.

כך משיגים כרטיסים בהנחה

טווח המחירים להופעות של קרן פלס משתנה ותלוי במספר פרמטרים עיקריים. בכל זאת, האינטרס שלכם יהיה בוודאי למצוא את הכרטיס הזול ביותר (ורצוי שגם יציע תנאי ראות או שמיעה טובים של המופע). זוהי בדיקה נוספת שאנחנו ממליצים לכם לבצע לפני שאתם רוכשים את הכרטיס.

לעיתים משווקים כרטיסים להופעות ולהצגות במחירים מוזלים דרך חברות האשראי, מועדוני הצרכנות, רשתות השיווק וכן הלאה. אם אתם עומדים בתנאים המוגדרים על ידי אותם גורמים, תוכלו לחסוך עשרות או אפילו מאות שקלים. לפני מספר שנים התחיל בישראל טירוף אתר הקופונים. גם אם נראה שיש ירידה משמעותית בתחום, עדיין האתרים הפופולאריים עשויים להציע כרטיסים לאמנים בסדרי גודל משמעותיים דוגמת קרן פלס – עם הנחה של כמה עשרות אחוזים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן