משרד כרטיסים קסטל

משרד כרטיסים קסטלככל שהטכנולוגיה מתפתחת, אנחנו עדים לתחומים שמשתנים או אפילו הופכים לרלוונטיים הרבה פחת. ניתן לראות לכך עדות בפעילותם של משרדי הכרטיסים בישראל.

בשנים האחרונות נסגרו לא מעט משרדי כרטיסים, שלא יכולים לעמוד בתחרות מול האופציה הדי מתבקשת של הזמנת כרטיסים אונליין. כך ראינו משרדי כרטיסים ותיקים נסגרים, בעוד אחרים מבינים ששינוי חוקי המשחק מצריך התנהלות שונה שלהם.

משרד הכרטיסים קסטל משתייך לקבוצה השנייה. המשרד התל אביבי הוותיק הזה, שפעל במשך עשרות שנים, הבין שהמשפט "אם אתה לא יכול לנצח אותם – הצטרף אליהם" נכון במידה רבה בעידן האינטרנט.

כך פועל כיום משרד הכרטיסים קסטל

בעבר, היינו רוכשים כרטיסים בהליכה פיזית לסניפי משחק הכרטיסים האמור או לכל הפחות בשיחת טלפון עם נציגי השירות. מאז החוקים השתנו, וה"אשם" הוא כמובן האינטרנט שהשתלט על עולמנו. ניתן לראות זאת באופן מובהק בסקירת הפעילות העיקרית של משרד הכרטיסים קסטל נעשית כיום דרך האינטרנט, או ליתר דיוק: בשיתוף פעולה שנפתח לפני מספר שנים בין המשרד לבין אתר Eventim (סניף ישראלי של אתר גרמני מוביל בזירה הבינלאומית) בדומה למשרד הכרטיסים הדרן. המשמעות היא שמשרד הכרטיסים מתנהל כיום בעיקר בצורה של הפניית המופעים המשווקים דרכו לאתר איבנטים, שמבצע את המכירה באופן עצמאי בהתבססות על ממשק אינטרנט ייעודי.

שימו לב שלא מדובר כאן בעסקת מכירה כמו שאנחנו מכירים מהשוק העסקי, אלא בהעברת מירב הפעילות לשדה המשחק של Eventim תמורת אחוזים בודדים מהעסקה. מבחינתו של הלקוח יש משמעות, כאשר בדרך כלל הוא צריך לשלם עמלה בת מספר שקלים עבור ההזמנה שהוא מבצע דרך האינטרנט. עמלות מהסוג הזה גורמות לתסכול רב אצל הצרכנים, שרואים אותה כמיותרת, אבל מנקודת המבט של החברות והאתרים המוכרים את הכרטיסים אפשר להבין אותן.

מה צופן העתיד?

אנחנו לא הצלחנו להגיע במועד הבדיקה לאתר אינטרנט או לעמוד פייסבוק רשמי של משרד כרטיסים קסטל, מה שקשור לדעתנו לאותו שינוי של דפוסי פעילות שהסברנו מעלה. לא ידוע האם נזכה לראות שוב את משרד הכרטיסים קסטל מתנהל כפי שהוא התנהל בעבר, או שמא ההתנהלות שלה תתבסס על האינטרנט דרך שחקני משנה.

כך או כך, לא בטוח שתוכלו לדעת בנקודת הזמן הנוכחית אילו כרטיסים מבין אלה שאתם מזמינים אכן מקורם במשרד כרטיסים זה או אחר. זהו שינוי נוסף של העת הנוכחית, בו השורה התחתונה – התהליך שאנו מבצעים בדרך לקבלת הכרטיסים הנחשקים – היא שרלוונטית מבחינתם של רוב האנשים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן