הזמנת כרטיסים לקולנוע רב חן

הזמנת כרטיסים לקולנוע רב חןרבים מאיתנו גדלו על רשת בתי הקולנוע "רב חן". עוד לפני שהיו מקימים קניון שלם במטרה לשרת את אולמות הקולנוע, סניפי הקולנוע היו פזורים באופן טבעי בקניונים או במקומות חיצוניים נפרדים. היינו הולכים לשם במטרה אחת: לראות את הסרט, או לכל היותר לרכוש משהו קטן לאכול או לשתות במזנון.

כיום, הביקוש לבתי קולנוע מהסוג המסורתי הלך ופחת. מתחמים שונים, כולל של רב חן, נסגרו. פעילות רב חן אוחדה בחלק מהמקרים עם יס פלאנט, כאשר נשארו חמישה סניפים בלבד של רב חן הפועלים בתל אביב, בגבעתיים, במודיעין, בהרצליה ובקריית אונו. גם אופן רכישת הכרטיסים השתנה במידה לא מבוטלת, כפי שתראו בסקירה הנוכחית שהכנו עבורכם.

איך מזמינים כרטיסים לקולנוע רב חן?

הזמנת כרטיסים לסרטים, בין אם ברשת רב חן ובין אם בכל רשת אחרת, אפשרית במספר דרכים. הראשונה, המסורתית מכולן, היא הגעה לקופות עצמן לפני הסרט כדי לראות אילו מושבים נותרו פנויים ולרכוש את הכרטיסים בו במקום. הסיכון הוא שלא יישארו במועד ההזמנה כרטיסים פנויים, בטח אם אתם מחפשים את המושבים המבוקשים. הנתונים אמנם מצביעים על ירידה בכמות הצופים בסניפי רב חן בהשוואה ל"מפלצות הקולנוע", אבל עדיין יש הקרנות מבוקשות בהן הזמנה מאוחרת עלולה להיות בעייתית.

אם עד כה נוצר אצלכם רושם שרשת רב חן מתנהל רק באופנים מסורתיים יותר, טעות בידיכם. מעבר לחלק מאולמות בתי הקולנוע של הרשת, הנחשבים למתקדמים בכל קנה מידה, היא יישרה כמובן קו עם העת הנוכחית – בו אנחנו מצפים לראות את רשימת ההקרנות, וגם להזמין כרטיסים לסרטים, דרך האינטרנט.

אתר האינטרנט של רב חן מציע ממשק נוח, פשוט וכמובן שגם מאובטח להשלמת הרכישה. קחו בחשבון שהזמנה אינטרנטית היא יקרה יותר עקב עמלה בת מספר שקלים שאתם משלמים.

החיפוש אחר המבצעים

נראה שהתרגלנו כיום לשלם מחיר מופחת עבור כרטיסים לקולנוע, כאשר אנחנו מוקפים בכל עת בהנחות ובהטבות דרך חברות האשראי, מועדוני הצרכנות וכן הלאה. גם במקרה של קולנוע רב חן, תוכלו למצוא הנחות מהסוג הזה. לקוחות חלק מחברות האשראי מקבלים (לרוב לאחר עמידה בתנאים מסוימים) כרטיס חינם עם רכישת כרטיס לסרט. יש לבחון את מדיניות הזמנת הכרטיסים והתנאים הספציפיים של כל חברה.

בנוסף לכך מציעה רב חן כרטיסים מוזלים עבור אוכלוסיות מוגדרות, ביניהם אנשים מבוגרים (הנחות נקודתיות או כרטיס בעשרה שקלים בימי שלישי במסגרת "שלישי בשלייקס), סטודנטים וכדומה. אופציה אחרת להוזיל את העלויות היא לרכוש מנוי שמאפשר כניסה לשישה או עשרה סרטים, במחיר מופחת לכל סרט.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן