הזמנת כרטיסים לקאמרי

הזמנת כרטיסים לקמאריהקאמרי הוא התיאטרון העירוני של תל אביב, ומוסד חשוב מאוד מבחינה תרבותית בישראל. הוא הוקם ב-1944, עוד לפני שהמדינה שלנו הייתה כזו, ומארח מאז מגוון רחב ואיכותי של הצגות. חלק משמעותי מהמופעים הן הפקות מקור של הקאמרי (כ-13-14 בשנה), כאשר בסך הכול מתקיימות כ-2,300 הצגות בכל שנה.

עם כל הכבוד לרפרטואר הרחב של הקאמרי, השאלה העיקרית שנוגעת לענייננו היא כיצד ניתן להזמין כרטיסים למופעים הנערכים בקאמרי.

רכישה בקופות

קופות הקאמרי פועלות בהתאם לשעות קיום המופעים, כאשר הקופה אמור להיפתח מספיק זמן מראש כדי לאפשר איסוף כרטיסים או רכישה של כרטיסים במקום, אם נותרו כאלה. ברבות מההצגות התשובה לשאלה הזו תהיה שלילית, כי הכרטיסים לקאמרי נוטים להיחטף מהר.

לכן לא היינו ממליצים לכם להגיע ביום המופע בלי שיש לכם כרטיס בהישג יד. יוצאים מכלל זה חיילים, שיכולים להגיע ולהיכנס תמורת מחירים מוזלים של 20-50 ₪, כשהם על מדים ושיש מקום פנוי באולם. אזרח וותיק המגיע לקופה יקבל, בהצגת תעודת מתאימה, 50% הנחה על הכרטיס.

מחיר הכרטיסים בקאמרי תלוי במספר פרמטרים עיקריים. האבחנה הראשונה היא סוג המופע, כאשר מחזור זמר והפקות מיוחדות יהיו יקרים יותר מאשר הצגות "רגילות". אתם צפויים לשלם את המחירים הגבוהים ביותר באולם, כאשר ככל שהמושב קרוב יותר לבמה כך המחיר שלו יעלה. בעליות וביציע המחירים זולים יותר.

הזמנה מוקדמת

רוב האנשים המעוניינים להגיע להצגה בקאמרי דואגים, כאמור, לרכוש כרטיס מבעוד מועד. רשימת ההצגות לחודשים הקרובים מפורסמת באתר האינטרנט של הקאמרי, בו אפשר לרכוש אותם בלחיצת כפתור ובהכנת פרטי כרטיס האשראי. אופציה אחרת היא לפנות לשירות הלקוחות הטלפוני של הקאמרי, שמאפשר גם הזמנה של כרטיסים ותשלום עליהם בהעברת פרטי כרטיס האשראי.

שאלו תמיד מהי דרך האיסוף של הכרטיסים. בדרך כלל תצטרכו להגיע לקופות עם פרטים מזהים, לרבות תעודת זהות או כרטיס האשראי עמו נעשתה הרכישה.

כך תקלו על החור בכיס

הצגות בישראל אינן דבר זול, כאשר מחיר של מאות שקלים לכרטיס תופח למימדי ענק בחישוב זוגי או משפחתי. לכן ברורה השאיפה למצוא הנחות להצגות בקאמרי, ורצוי הנחות כמה שיותר משמעותיות.

ניתן בהחלט לקבל הנחות בדרכים שונות, לרבות דרך חברות כרטיסי האשראי, במסגרת ההטבות של מועדוני הצרכנות או באתרי הקופונים למיניהם. לפעמים גם הקאמרי יוצא במבצעים מיוחדים ומשתלמים על ההצגות, למנויים שלו או לקהל הרחב, ולכן מומלץ לעקוב אחר הפרסומים באתר האינטרנט או בעמוד הפייסבוק שלו.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן