הזמנת כרטיסים לצוותא

הזמנת כרטיסים לצוותאצוותא, המוגדר בתור "בית לתרבות ישראלית מקורית", פועל כבר יותר משישה עשורים. צוותא נחשב לאחד השמות החשובים בזירת התרבות המקומית, בין אם באמצעות המופעים הנערכים באולמות המרכז (הצגות תיאטרון, הורים וילדים, הופעות מוזיקה, קונצרטים, מופעי סטנדאפ ועוד) ובין אם דרך הפקות המקור והפסטיבלים המופקים כאן מדי שנה.

בכל אחד מהמקרים עומד ביניכם לבין הכניסה לעולם התרבותי הרחב הזה דבר מה די פשוט – הזמנת כרטיסים לצוותא.

הדרך העיקרית: רכישה ישירה

חלק מהמוסדות התרבותיים הפועלים בישראל מאפשרים רכישה של כרטיסים אליהם במגוון פלטפורמות בו זמנית. במקרה של צוותא ההיצע הזה קיים, אם כי להתרשמותנו הוא מצומצם יחסית.

דרך הרכישה המרכזית של כרטיסים לצוותא היא דרך קופות המתחם (ברחוב אבן גבירול בתל אביב) או לחלופין באמצעות אתר האינטרנט של צוותא, בו ממשק מאובטח ודי נוח להשלמת הרכישה של הכרטיסים הלכה למעשה.

את הכרטיסים המוזמנים עליכם לאסוף מבעוד מועד. ביום המופע, האיסוף של הכרטיסים דרך הקופות נעשה חצי שעה לפני תחילת המופע או פתיחת הדלתות, כאשר הרוכש צריך להציג מטבע הדברים תעודה מזהה וכן את כרטיס האשראי ששימש אותו לביצוע הרכישה. אם נותרו כרטיסים למופע גם ברגע האחרון, יהיה ניתן לרכוש אותם דרך הקופות החל מכשעה טרם תחילתו של המופע, ועד לחצי שעה לאחר שהמופע יוצא לדרך.

האם ניתן למצוא הנחות?

זה לא סוד שהוצאות המחייה בישראל גבוהות, וזה נכון גם בכל הנוגע לחיים התרבותיים שלנו. רכישת כרטיסים למופעים בצוותא כרוכה בתשלום שאמנם נמוך לעיתים מחלק מהתיאטראות הגדולים יותר, אבל עדיין סכום שצריך לתת עליו את הדעת (במיוחד כאשר מדובר בבילוי משפחתי, בו צריך לשלם על כל אחת מהנפשות). מה גם שלסכום הרכישה של הכרטיסים יש להוסיף עלויות עבור דלק, חנייה, אוכל לפני או אחרי המופע וכן הלאה.

החדשות המעודדות מהבחינה הזו הן שגם במקרה של צוותא אתם יכולים לנסות ולמצוא מבצעים, המוזילים עבורכם את תמונת הרכישה בצורה משמעותית. כך למשל חברות האשראי ומועדוני הצרכנות מציעים לעיתים הנחות עבור מופעים ספציפיים, מבצעי 1+1 ושלל הטבות שיכולות להפוך את חייהם של המעוניינים להגיע לצוותא לפשוטים יותר מבחינה כלכלית.

אנחנו ממליצים לכם לעבור על רשימת ההטבות שהכרטיסים או המועדונים שלכם מקנים, או לחלופין לבדוק דרך צוותא כיצד ניתן לקבל הנחות למופע, לאירוע או לפסטיבל ספציפי. יש סבירות לא קטנה שכן תגלו הנחה כזו או אחרת.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן