הזמנת כרטיסים לפסטיבלים

הזמנת כרטיסים לפסטיבליםמדי שנה נערכים ברחבי העולם פסטיבלים המוניים, המוצלחים ביניהם מושכים עשרות אלפי איש – בעיקר צעירים, אבל ממש לא רק.

לכל פסטיבל יש חוקים משלו, כאשר רוב משלבים בין מוזיקה מצוינת, אטרקציות סביב השעון, אלכוהול בכמויות מסחריות ובעיקר אווירה משכרת של חופש. כיום הביקוש לפסטיבלים מהסוג הזה בקרב ישראלים נמצא במגמת עלייה משמעותית, כמו גם מספר הדרכים העומדות לרשותם להצטייד בכרטיסים לפסטיבלים השונים.

רכישת חבילה משולבת

הדרך הראשונה בה תוכלו להבטיח את מקומכם במיטב הפסטיבלים הנערכים ברחבי העולם (בעיקר באירופה ובארצות הברית) היא רכישה של חבילה משולבת. חבילה זו כוללת בתוכה את כל הדרוש על מנת להגיע למקום הפסטיבל ולהיכנס אליו: כרטיס טיסה ליעד הנבחר מספר ימים לפני תחילת הפסטיבל או באותו היום, לינה (אלא אם מדובר בפסטיבל הכולל לינת שטח) וכרטיס לפסטיבל עצמו.

היתרון המרכזי של החבילה המשולבת קשור לכך שהיא מקלה מאוד על כל המעורבים, שלא צריכים להשקיע מאמצים וזמנים בניסיון לאתר כרטיסים, להרכיב חבילה בכוחות עצמם וכן הלאה. את החבילות האלה משווקות בדרך כלל חברות התיירות, אך אליה וקוץ בה: לעיתים החברות האלה גובות עבור החבילות עמלות שמייקרות משמעותית את המחיר שמשלמים בסופו של יום.

רכישת כרטיסים לפסטיבלים בנפרד

בעידן האינטרנט רבים מאיתנו לוקחים עצמאות מלאה בתכנון טיולים, והדבר נותן את אותותיו גם בכל הנוגע לפסטיבלים. לרוב הפסטיבלים הגדולים יש אתר אינטרנט רשמי, דרכו אפשר לרכוש את הכרטיסים באמצעות כרטיס אשראי, כאשר המחיר המשולם לרוב הוא מחיר הקופה (יחד עם עמלה די מינימלית). הבעיה היא שבחלק מהמקרים מספר הכרטיסים המשווק בדרך זו הוא מצומצם, כך שלא בטוח שבמועד הבדיקה שלכם יישארו כרטיסים זמינים.

אופציה אחרת היא לפנות לחברות הכרטיסים השונות, חלקן פועלות בישראל או לכל הפחות כוללות נציגות בישראל. בחברות האלה מלאי די רחב של כרטיסים לפסטיבלים שונים, כך שגם בהזמנה מאוחרת יחסית ניתן לא פעם למצוא את הכרטיסים המבוקשים. החיסרון העיקרי, ניחשתם אולי נכון, הוא שחברות אלה נוטות לגבות עמלות תיווך לא קטנות, שצפויות לייקר משמעותית את הכניסה שלכם לפסטיבל.

קחו בחשבון שפסטיבלים שונים מציעים אפשרות לרכישת כרטיס ליום בודד בהם, או לחלופין כרטיס לכל ימי הפסטיבל. לכן מומלץ שתעברו על התכנית של כל פסטיבל, תראו מה מדבר אליכם ביותר ותקבלו את ההחלטה על פי זה. חבל לרכוש חבילה המבוססת על לינה בת מספר גבוה של ימים אם רוצים להיכנס רק ליום אחד או ליומיים של הפסטיבל.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן