הזמנת כרטיסים לעברי לידר

הזמנת כרטיסים לעברי לידרעברי לידר הוא מהזמרים והיוצרים הבולטים בזירה המקומית. לידר, שגם נחשב למוזיקאי הישראלי הראשון שיצא מהארון, זכה במהלך הקריירה העשירה שלו במגוון פרסים. הוא יצר מספר לא מבוטל של להיטי ענק, את חלקם ביצע בעצמו ואת האחרים השאיר לאחרים.

כך או כך הופעה של עברי לידר היא חובה לכל חובבי ז'אנר הפופ, מה גם שהוא מנסה לחדש ולהמציא קונספט חדש: לפני מספר חודשים למשל הוא החל בסדרת הופעות אינטימיות, המשלבות העלאת אנשים לבמה לשיחות על זוגיות ונושאים קשורים – לצד ביצועים מרגשים של שיריו כמובן.

הופעה של עברי לידר היא חוויה גדולה, אם כן, בל מהי הדרך הטובה ביותר למצוא אליה כרטיסים?

לכל הופעה יש חוקים משלה

נראה שיהיה זה מובן מאליו שלאמן בסדר גודל עצום כמו עברי לידר יש ביקוש גדול לכרטיסים, או גורמים שונים שירצו לקחת לעצמם את מלאכת השיווק וההפצה של הכרטיסים.

אכן, דרך משרדי הכרטיסים אתם תוכלו למצוא כרטיסים לחלק ניכר מההופעות שלו, כאשר ההזמנה היא בהתאם למדיניות משרד הכרטיסים: הזמנה אינטרנטית, הזמנה טלפונית, רכישה במקום וכן הלאה. בדקו תמיד מהו סוג הכרטיסים שאתם מקבלים והאם יש צורך לבצע איסוף מוקדם שלהם.

ההופעות של עברי לידר נערכות במקומות שונים, בין אם אולמות סגורים, תיאטראות, היכלי תרבות או אפילו מקומות הנמצאים תחת כיפת השמיים. גם כאן אתם יכולים למצוא אופני הזמנה שונים של כל מקום, אך דעו לכם שאפשרות הרכישה דרך המקום בו עתיד להיערך ההופעה קיימת גם קיימת.

באשר למועד הרכישה, אנחנו ממליצים בעיקרון להתארגן על כרטיסים בהקדם האפשרי – כך תוכלו להבטיח שיהיו עבורכם כרטיסים זמינים, ושהכרטיסים שתרכשו יהיו טובים. בחלק מהמופעים יש אופציה לרכוש כרטיסים ברגע האחרון, אפילו בקופות המופע, אבל זהו סיכון שלא תמיד משתלם.

מה האמן עצמו מציע?

באתר האינטרנט הרשמי של עברי לידר מצאנו עמוד עם רשימת ההופעות וקישור לרכישת כרטיסים, אם כי במועד הבדיקה שלנו הרשימה לא הייתה מעודכנת: היא כללה מספר הופעות שנערכו כאן, ובעיקר לא כללה הופעות עתידיות שכן צפויות להתקיים בעתיד הקרוב. לעברי לידר יש עמוד פייסבוק, אך לא מצאנו בו לשונית המאגדת את כל המופעים העתידיים שלו (גם אם כן היו פוסטים שהוקדשו להופעות ספציפיות ושכללו קישור לעמוד רכישת הכרטיסים).

בכל מקרה, מומלץ תמיד לנסות לאתר מבצעים והנחות לכרטיסים דרך מועדוני הצרכנות, חברות כרטיסי האשראי וכן הלאה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן