הזמנת כרטיסים לסינמה סיטי

הזמנת כרטיסים לסינמה סיטיאת סינמה סיטי לא צריך להציג בפני חובבי הקולנוע בישראל, או אפילו הציבור הרחב. הרשת, הכוללת נכון להיום חמישה מתחמים עצומים של קולנוע (וכמה נוספים בתכנון או בבנייה), מציעה בכל אחד מהם עשרות אולמות ברמה גבוהה, יחד עם מסעדות, חנויות ואטרקציות אחרות.

ההנחה היא שהליכה לקולנוע היא הרבה יותר מאשר צפייה בסרט, מהנה ככל שתהיה, אלא פתח לבילוי בהרכבים שונים.

אבל איך בדיוק מזמינים כרטיסים לסינמה סיטי? במאמר הבא נספק לכם את התשובות, תוך הענקת מספר טיפים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כספים.

האופציה הראשונה: הזמנה בקופות

הדרך הבסיסית ביותר להזמין כרטיסים לסינמה סיטי היא דרך הקופות, הנמצאות בכל מתחם שכזה. בצד החיובי, הזמנה שכזו מאפשרת למנוע את עמלות התיווך (בהמשך נתמקד בהן) ומתאימה למי שדרכי ההזמנה האחרות פחות מתאימות לו. ההזמנה בקופות מתאימה לספונטניים שבחבורה, שרוצים לבחון את כל האפשרויות – אפילו במקום עצמו – לפני שהם מקבלים החלטה, לראות מתי בדיוק הם זמינים להיכנס לסרט וכן הלאה.

מצד שני, אם ממתינים עד לרגע האחרון ולהגעה למתחם עצמו, יכול מאוד להיות שלא יישארו לכם כרטיסים, בטח לא כרטיסים טובים. ההנחה היא שנסיעה במיוחד לבית הקולנוע מספר שעות או ימים לפני, כדי לרכוש כרטיסים בקופה מבעוד מועד, אינה דבר נוח.

האופציה השנייה: הזמנה מוקדמת

לסינמה סיטי, כרשת בתי קולנוע המכבדת את עצמה, יש אתר אינטרנט וגם אפליקציה בהם אפשר להזמין כרטיסים מראש. בדרך כלל ההזמנה יכולה להיות מספר ימים עד שבוע קדימה (רשימת הסרטים מתעדכנת לרוב בימי שלישי), כך שאפשר למצוא כרטיסים מוקדם גם לסרטים מבוקשים או לשעות עמוסות – שעות הערב או סופי שבוע. הממשק נוח מאוד וההזמנה נעשית בתוך דקות עם כרטיס אשראי.

בצד השלילי, בהזמנה דרך האינטרנט יש צורך בעמלה בת מספר שקלים, שהפכה להיות מקור ללא מעט מחלוקות וביקורות. כמו כן היא פוגעת בגמישות ועלולה להגביל אותנו מבחינת לוח הזמנים.

חפשו את המבצעים

כיום, כשיש כל כך הרבה מבצעי קולנוע, אחוז האנשים שרוכשים כרטיס לסרט בסינמה סיטי במחיר מלא הולך ומצטמצם. חברות האשראי, מועדוני הצרכנות ומועדוני החברים למיניהם מציעים מגוון הטבות למעוניינים לבקר בקולנוע, למשל מבצעי 1+1 או הנחה של כמה עשרות אחוזים על מחיר הכרטיס. לפעמים ההטבות האלה מצריכות עמידה בתנאים מוגדרים (למשל בזבוז סכום כסף חודשי מוגדר באשראי), ולפעמים לא.

בכל מקרה מומלץ לראות מהו אופן ההזמנה ואילו מגבלות חלות עליה. יש מבצעים שתקפים לדוגמא רק להזמנת כרטיסים לסרטים בימי אמצע השבוע.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן