הזמנת כרטיסים למכבי תל אביב

הזמנת כרטיסים למכבי תל אביבמכבי תל אביב, בין אם בכדורגל ובין אם בכדורסל, נחשבת בעיני רבים ל"קבוצה של המדינה". המשחקים שלה הם מושכי קהל מיסודם, עם קהל של עשרות אלפים המגיע לראות את הקבוצה באצטדיון בלומפילד (או במגרשים אחרים, כאשר בלומפילד נמצא בשיפוצים) או לחלופין בהיכל נוקיה. אם אתם רוצים להיות חלק מאותם אוהדים, אתם צריכים כמובן לרכוש כרטיס. כך תעשו את זה נכון.

הזמנה באינטרנט

אנחנו נמצאים בעידן בו האינטרנט משמש אותנו לביצוע אינספור דברים, כולל רכישת כרטיסים. אתרי האינטרנט של מכבי תל אביב, בכדורגל ובכדורסל, יכולים לאפשר לכם את הרכישה הזו. באתרים האלה תמצאו את רשימת המשחקים הקרובים המלאה של הקבוצות, כולל כמובן קישור לרכישת כרטיסים לכל אחד מהם.

הרכישה במקרה הזה היא דרך הקבוצות עצמן, באופן ישיר או בעקיפין, כך שאתם יכולים להיות בטוחים לגבי האותנטיות של הכרטיסים בכל מאת האחוזים. הבחירה של הכרטיסים תיעשה על פי המיקום שלהם ביציעים השונים, והקנייה על ידי כרטיס אשראי כמובן.

רכישה בקופות

קופות האצטדיונים וההיכלים השונים הן המקום בו תוכלו לאסוף כרטיסים שהזמנתם, בחלק מהמקרים, או אפילו לרכוש אותם. במקרה הזה ניתן להגיע לקופות מספר ימים לפני המשחק, על פי שעות הפעילות שלהן, ולבחור מתוך מלאי הכרטיסים שנותרו. האופציה של רכישת הכרטיסים ביום המשחק קיימת גם קיימת, אם כי במשחקים בהם המגרש מפוצץ יכול להיות שיהיה מחסור מסוים בכרטיסים. זאת ועוד, בהזמנה ברגע האחרון ייתכן שהכרטיסים המוזלים יותר, כמו כרטיסי הנוער, כבר יאזלו.

משרדי כרטיסים

את תמונת רכישת הכרטיסים למשחקים של מכבי תל אביב אתם יכולים לעשות דרך משרדי כרטיסים המקיימים שיתוף פעולה עם הקבוצות. במקרה הזה ההזמנה אפשרית באופנים שונים, על פי פעילות משרד הכרטיסים הנתון. בדרך כלל האופציות הן רכישה בקופת משרד הכרטיסים, הזמנה טלפונית או רכישה באינטרנט. כל אחד יוכל לדעת מהן דרכי ההזמנה המתאימות לו ביותר.

חשוב לבדוק תמיד את תנאי ההזמנה שאתם מבצעים. זה מתחיל עם שאלת העמלות, מהן כל אחד היה שמח להיפטר אבל בפועל רבים משלמים (בלי שהם בהכרח שמים לכך לב). אם יש דרך שתמנע מכם עמלות, בלי להסתבך יותר מדי, יכול להיות שהיא עדיפה. שימו לב בהמשך לדרכי האיסוף של הכרטיסים, אם יש צורך באיסוף, והיערכו בהתאם. לפעמים תצטרכו להגיע לקופות עם תעודה מזהה, למשל, בעוד באחרים תקבלו אותם ישירות למייל להדפסה עצמאית.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן