הזמנת כרטיסים למכבי חיפה

כרטיסים למכבי חיפהמכבי חיפה היא מהקבוצות האהודות ביותר בישראל. הקבוצה החיפאית, שהעתיקה לפני מספר שנים את משחקיה לאצטדיון סמי עופר המחודש, ידעה הרבה עליות ומורדות בשנים האחרונות.

למרות מספר תקופות קשות שעברה, הביקוש לכרטיסים למשחקי הקבוצה עדיין גבוה – בעיקר אם מדובר במשחקים מושכי קהל או בתקופות בהן הקבוצה מצליחה.

שאלה שעולה לאוויר העולם היא מהן הדרכים המקובלות לרכוש כרטיסים למשחקים של מכבי חיפה, שאלה שנספק לה תשובות במאמר הנוכחי.

האפשרות המקובלת: דרך הקבוצה

כמו כל קבוצת כדורגל מובילה בקנה מידה ישראלי, גם מכבי חיפה פתחה במהלך השנים אתר אינטרנט. בעידן בו אנו רוכשים לא מעט דברים דרך המרחב המקוון, הייתה זו שאלה של זמן עד שיוצעו כרטיסים למשחקי מכבי חיפה לרכישה ישירה דרך האתר. זה קרה לפני לא מעט שנים, והיום אתם יכולים להתבסס על אתר האינטרנט להשלמת הרכישה של כרטיסים.

יחד עם זאת, קיימות כמובן אופציות אחרות. למכבי חיפה יש מוקד הזמנות כרטיסים טלפוני, דרכו מבצעים את ההזמנה ואת התשלום – הכרטיסים ימתינו למזמינים בקופות האצטדיון ויינתנו לו לאחר הצגת תעודה מזהה ואמצעי תשלום. את הרכישה ניתן כמובן לבצע דרך הקופות עצמן, בתנאי שנותרו כרטיסים ביום המשחק.

בדרך כלל התשובה לכך חיובית, גם אם הכרטיסים המוזלים (כרטיסי הנוער לדוגמא) עלולים לאזול מספר ימים קודם. לכן אם יש לכם את האפשרות להזמין את הכרטיסים מראש, בחלק מהמשחקים תהיה זו ההחלטה הנכונה.

פנייה למשרדי כרטיסים

מכבי חיפה מקיימת שיתוף פעולה עם חלק ממשרדי הכרטיסים, המשווקים כרטיסים למשחקים בודדים או לחלופין מנויים עונתיים לכלל משחקי הבית של הקבוצה. אתם יכולים לכן לפנות למשרדים ולבדוק מהם הכרטיסים המוצעים, והאם יש הבדל בתמחור שלהם בהשוואה לרכישה ישירה דרך קופות המועדון.

בכל אחת מהדרכים אנחנו ממליצים לכם לברר מראש מהי דרך האיסוף של הכרטיסים: האם הם ימתינו באצטדיון? יישלחו בדואר לכתובת הלקוח? יישלחו בדואר אלקטרוני לצרכי הדפסה ביתית? וכן הלאה. חשוב להיערך כדי לא לצאת קרחים מכאן ומכאן, כי היו דברים מעולם – בחיפה כמו בכל עיר אחרת בישראל.

שאלה אחרת היא מהי ההשפעה של אופן ביצוע ההזמנה על המחיר הכולל. כידוע, בתחום מכירת הכרטיסים נגבות עמלות רבות, לעיתים תוך שהן גוררות תסכול רב מצד הרוכשים אך השלמה. לא תמיד חייבים להשלים עם המצב, כי ייתכנו אופני הזמנה בהם העמלות תהיינה מינימליות או אפילו לא קיימות בכלל.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן