כרטיסים לביונסה

כרטיסים לביונסהביונסה הצליחה במהלך הקריירה שלה לשבור הרבה מאוד שיאים. הזמרת האדירה הזו, הנחשבת ללא ספק לאחת הבולטות והמצליחות בעולם (אפילו באופן היסטורי), אחראית לכמה מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות. בנוסף לכך היא ידועה בהופעות המושקעות שלה, הכוללות לצד ריקודים, תפאורות ותלבושות מדליקות גם שירה ברמה גבוהה, מה שלא כל זמרת פופ מסוגלת לבצע בלייב ותוך כדי תנועה.

למרות שבמהלך השנים האחרונות נפוצו יותר מפעם אחת שמועות על כוונותיה של ביונסה להגיע להופעה בישראל בקרוב, נקודת המוצא שלנו נכון להיום היא אחת: כדי לראות את הדיווה הגדולה מכולן מופיעה, עליכם לעלות על מטוס ולרכוש כרטיס למופע שלה הנערך באחת ממדינות העולם.

רכישת חבילה משולבת

האופציה הראשונה שלכם להגשים את החלום ולראות הופעה של ביונסה היא דרך חברות התיירות הישראליות, המשווקות חבילות הכוללות את שלושת הרכיבים הנדרשים: טיסה ליעד הנבחר בו מתקיימת ההופעה, שהות בת מספר ימים במלון וכמובן שגם כרטיס למופע.

חשוב לשים לב בדיוק איזה כרטיס אתם מקבלים, מכיוון שרוב החברות מציעות בחבילה הבסיסית כרטיס מקטגוריה נמוכה יחסית, אותו ניתן לשדרג תמורת תוספת תשלום מול אותה חברה.

להזמנת כרטיס להופעה של ביונסה בשיטה זו יתרונות וחסרונות. בצד החיובי, היא הופכת עבורכם את החיים לפשוטים פי כמה וגם מאפשרת לכם ללכת למופעים אשר כמות הכרטיסים בהם היא מוגבלת. מצד שני, החבילות המובנות עלולות להיות יקרות יותר אם בוחנים אותן מול אפשרות הרכישה הנפרדת של כל אחד מהרכיבים. בנוסף, החבילות אינן מציעות גמישות מבחינת הטיסה שבוחרים, המלון בו לנים, מספר הימים וכן הלאה.

רכישת כרטיסים בנפרד

כפי שרמזנו מעלה, אתם ממש לא חייבים לרכוש את החבילות המוכנות ובעלות הרכיבים הנדרשים בדרך להופעה. מה שרבים עושים – וזה הפך לפשוט פי כמה בעידן האינטרנט בו אנו חיים – הוא לרכוש בנפרד כרטיס להופעה של ביונסה. רשימת ההופעות המלאה של הזמרת זמינה באתר האינטרנט שלה, כולל קישור ישיר לרכישת כרטיסים דרך אתר Ticket Master (הן כרטיסים רגילים והן כרטיסי VIP, במידה וקיימים). מהבדיקה שלנו המחירים של הכרטיסים הזמינים הם די נוחים, כאשר העמלה מינימלית.

לאחר שאתם רוכשים כרטיסים, אתם יכולים להרכיב לכם חבילה לאותו יעד כפי שעושים בלי קשר להופעה.

יש אנשים שמגיעים ליעד בתקווה למצוא בו כרטיסים להופעה, בקופות (אפילו ביום המופע) או במשרדי כרטיסים מקומיים. זוהי אפשרות ברמת העיקרון, אם כי קחו בחשבון שמופיעים רבים של ביונסה הם Sold Out ולכן אתם עלולים שלא למצוא כרטיס פנוי לרפואה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן