כרטיס מועדון לקוחות הוט

כרטיס מועדון לקוחות הוטמועדון הצרכנות הוט פועל כבר למעלה משני עשורים, מאז הקמתו ב-1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל. מאז התווספו אליו גורמים שונים, לרבות חברי הסתדרות או לשכת המהנדסים, חברי איגוד העובדים הסוציאליים ועוד.

כיום מונה המועדון כ-165,000 חברים, המחזיקים ברובם במשרות נחשקות יחסית בתחומי הטכנולוגיה למיניהם. הם נהנים ממגוון רחב של הטבות בתחומי הסלולר, בנקאות, ביטוח, צרכנות, פנאי, תרבות ועוד.

החברות במועדון צרכנות הוט נעשית ללא תשלום, עבור אוכלוסיית הזכאים. היא נעשית בפועל באמצעות הזמנה של כרטיס אשראי המונפק על ידי חברת האשראי, מבלי שיש צורך בתשלום דמי כרטיס.

כך מזמינים את הכרטיס

תנאי הקבלה העיקרי של כרטיס מועדון צרכנות הוט הוא השתייכות לאחד התחומים הרלוונטיים במשק – הכרטיס מיועד ברמה הכללית להנדסאים, לטכנאים, למהנדסים, לעובדים סוציאליים או לאקדמיים במח"ר.

על האדם המגיש את הבקשה להיות בעל תואר מתאים וגם חבר באיגודים המקצועיים הרלוונטיים לכל תחום. מי שאינו חבר באותם איגודים צריך להסדיר קודם כל את החברות שלו באיגוד המקצועי, ורק לאחר מכן לפנות למועדון הצרכנות.

בעיקרו של דבר ההצטרפות למועדון, לאחר העמידה בתנאים שהוגדרו מעלה, היא די פשוטה. עושים זאת באמצעות מילוי טופס הצטרפות ייעודי, אותו ניתן לקבל בשיחת טלפון למרכז השירות של מועדון הצרכנות הוט (בבדיקה שלנו לא מצאנו את הטופס למילוי אונליין).

לאחר מילוי הפרטים ואישור הכרטיס מקבלים אותו בדואר, כאשר חשוב לשים לב אם על גבי הכרטיס מופיע סמל המועדון. אם הסמל הזה אינו קיים, מסיבה זו או אחרת, יש להנפיק אישור בכתב מטעמה של חברת ישראכרט על כך שהכרטיס הנתון אכן משויך למועדון הצרכנות הוט.

הזמנה דרך חברות האשראי

ניתן למצוא שני סוגי כרטיסי אשראי של מועדון צרכנות הוט, והליך ההזמנה עשוי להשתנות בהתאם. האופציה הראשונה היא להזמין כרטיס מסוג ישראכרט, והשנייה – כרטיס אמריקן אקספרס. בכל אחד מהמקרים תוכלו לקבל הסבר על התנאים הספציפיים של הכרטיס דרך חברת האשראי, שמקצה להם חלק נפרד באתר האינטרנט.

מיותר אולי לציין שגם נציגי השירות הטלפוניים יוכלו לספק תשובות לחלק מהשאלות שעשויות לעלות לאוויר העולם. דרך אתרי חברות האשראי תוכלו להתחיל את הזמנת הכרטיס בפועל, באמצעות מילוי הפרטים הרלוונטיים שלכם, חשבון הבנק וכן הלאה.

את הכרטיס אתם אמורים לקבל בדואר, לאחר מספר שנים, כשהוא מופרד מהקוד האישי שלו. מומלץ לברר כבר במעמד ההזמנה האם יש צורך לפתוח את הכרטיס לשימוש, ואם כן – באיזה אופן.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן