כרטיסים למונדיאל

כרטיסים למונדיאלמונדיאל 2018 ברוסיה הסתיים לא מכבר בזכייתה של הנבחרת הצרפתית, כשלכל הדעות היה מונדיאל מצוין ועמוס בדרמות, בהפתעות ובמשחקים משובחים.

ייתכן מאוד שהמונדיאל הזה עשה אצלכם חשק לראות את אליפויות העולם הבאות לא דרך מסך הטלוויזיה, אלא באצטדיונים שיארחו אותם. רכישת כרטיסים למונדיאל אינה דבר פשוט, ובטח שלא דבר זול, אבל זהו חלום שאפשר בהחלט להגשים תמורת המחיר הנכון.

האפשרות הראשונה: הגרלה

התאחדות הכדורגל העולמית, פיפ"א, מאפשרת לרכוש מראש כרטיסים בהגרלה. העיקרון כאן די מוזר: המעוניינים להשתתף בהגרלה מציינים באתר האינטרנט של פיפ"א מהו השלב בתחרות שהם רוצים לצפות בו, ובאיזו קטגוריית כרטיסים. עבור כל אחד מאלה שיצאו בגורל, תקבע ההגרלה גם מהו המשחק הספציפי שהוא יוכל להיכנס אליו. הרכישה כאן היא זולה יותר בהשוואה לאלטרנטיבות האחרות, אבל היא תלויה במזל במידה רבה.

סביב הכרטיסים שאנשים רכשו ושאינם מעוניינים בהם – עקב מיקום לא נוח או משחק שאינו אטרקטיבי מספיק – התעוררה במהלך השנים זירת מסחר בה אנשים סוחרים בכרטיסים, במחיר גבוה כמובן ממה שהם רכשו.

רכישת חבילה

חברות רבות הפועלות בתחום התיירות והנופש מציעות חבילות למונדיאל, הכוללות טיסה, מלון וכרטיס (או מספר כרטיסים למשחקים). היתרון המרכזי הוא שהחבילה הזו כבר מובנית, ולכן אין צורך בהגרלות או בחיפוש בנרות אחר כרטיסים טובים. מנגד, יש לא מעט חברות ש"גוזרות קופון" על הרוכשים ודורשות מחירים מופקעים. כך למשל חלק מהכרטיסים שהוצעו בהגרלה "מתגלגלים" לידי החברות האלה, שמוסיפות עמלת תיווך שמנה בת עשרות או אפילו מאות אחוזים.

הזמנת חבילה נפרדת

האופציה השלישית שלכם היא להזמין את כל אחד מהרכיבים הדרושים בדרך למונדיאל בנפרד. כך תוכלו למצוא טיסה ומלון כפי שמוצאים אותם בכל יעד ובכל ימות השנה, לרבות הזמנת חבילת נופש, רכישה בנפרד של טיסה ומלון וכן הלאה.

הבעיה היא שמחירי הטיסות ובעיקר המלונות עולים פלאים בתקופת המונדיאל. לכך אתם יכולים להוסיף רכישה של כרטיס דרך אתרי הכרטיסים, הישראליים או הבינלאומיים, שגובים לעיתים עמלות גבוהות אפילו יותר מחברות התיירות. מצד שני, עם הרבה מזל, תכנון מוקדם וקבלת החלטות נכונה ניתן להרכיב חבילות משתלמות יחסית.

 

המסקנה מכל אלה היא שאין תשובה חד משמעית לגבי האופן בו מומלץ להזמין כרטיסים למונדיאל, כי לעיתים אופציה אחרת תהיה משתלמת ובמקרים אחרים דווקא האופציה האחרת. אנחנו ממליצים לכם לבצע את הבירורים במספר חזיתות במקביל, ומספיק זמן מראש, על מנת שתוכלו לבחור בין מספר אפשרויות.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן