לונה פארק

לונה פארקבישראל אין יותר מדי פארקי שעשועים ומים, כאשר רבים מהם נמצאים תחת חברת "עיר השעשועים", הפועלת מאז 1975. הלונה פארק בתל אביב הוא מהגדולים והמוכרים ביותר בישראל ללא צל של ספק.

הפארק מתפרס על פני כ-50 דונמים וכולל עשרות רבות של מתקנים, חלק מהם מיועדים לחובבי אדרנלין בעוד אחרים הם רגועים יותר ומתאימים לילדים או אפילו לפעוטות. בלונה פארק ניתן לבלות יום שלם בלי שמרגישים שהזמן חולף – אבל איך בדיוק רוכשים אליו כרטיסים?

רכישה בקופות

האופציה הראשונה להזמין כרטיסים ללונה פארק כרוכה בהגעה למקום ורכישה שלהם בקופות, כאשר מן הסתם המטרה היא להיכנס לפארק השעשועים מיד לאחר השלמת הרכישה. הקופות פתוחות ברוב שעות הפעילות של הלונה פארק ומציעות מחירונים שונים. חשוב להצטייד בתעודת זהות, של ההורים וגם של הילדים (ספח), על מנת שניתן יהיה לקבל כרטיסים במחיר הראוי לכל אחד.

במועד הבדיקה שלנו לא מצאנו אפשרות להזמין את הכרטיסים מבעוד מועד דרך אתר האינטרנט של הפארק, מה שעלול להיות לדעתנו בעיה עבור חלק מהאנשים המעוניינים להגיע לפארק. ברוב פארקי השעשועים הגדולים בעולם כן קיימת אופציה נגישה כזו, שמקלה את החיים ומאפשרת לרכוש כרטיס ליום נתון או לפרק זמן מוגדר: למשל כרטיס התקף לחודש, במהלכם ניתן לנצל אותו בכל יום שרואים לנכון.

החיפוש אחר מבצעים

כניסה ללונה פארק אינה דבר זול באופן יחסי. למרות שילדים עד גיל שנתיים נכנסים ללא תשלום, המחיר הנוכחי (המחצית השנייה של 2018) עבור מבוגרים עומד על 120 ₪ – ילדים מעל גיל שנתיים נחשבים למבוגרים לכל דבר ועניין מבחינת התמחור.

ישנם כרטיסים מוזלים, במחיר של 90 ₪, עבור חיילים, גמלאים, נכים ועוד. גם כך אנחנו מקבלים סכום לא מבוטל ליום בילוי משפחתי, שעשוי להתקרב גם לארבע ספרות אם מוסיפים אליו את העלויות עבור דלק, חניה, אוכל לילדים וכן הלאה.

במילים אחרות: תרצו בוודאי לדעת איך ניתן לרכוש כרטיסים ללונה פארק בהנחה. החדשות המעודדות הן שיש לא מעט דרכים, לרבות מבצעים של חברות האשראי (כרטיסים מוזלים או 1+1), הנחות לוועדי עובדים או לקבוצות, כרטיסים מוזלים הניתנים לאחר רכישה ברשתות השיווק וכן הלאה.

אנחנו ממליצים לכם לסקור את רשימת המבצעים המפורטת באתר האינטרנט של הלונה פארק, וגם לראות מהן ההטבות המוצעות עבורכם במסגרת המועדונים שאתם חברים בהם או הכרטיסים ששוכנים בדרך קבע בארנק שלכם. יכול מאוד להיות שתגלו הנחה מפתה כלשהי.

כרטיסים לפעילויות נוספות עם הילדים:

כרטיסים לפסטיגל

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן