כרטיס מועדון לקוחות חבר

כרטיס מועדון לקוחות חברמועדון הלקוחות חבר מאגד בתוכו לא מעט ישראלים, המשתייכים לאוכלוסייה של משרתי הקבע, גמלאי צה"ל, נכי צה"ל ומשפחותיהם. בפועל מדובר באחד הכרטיסים היותר משתלמים שאפשר לחשוב עליהם. עמיתי חבר נהנים משורה ארוכה של הטבות החולשות על כל תחומי החיים: החל מצרכנות, דרך פנאי ועד לדיור או לרכב.

מבחינה מעשית, יש מספר תנאים שצריך לעמוד בהם כדי לקבל את הכרטיס הנכסף. הראשון הוא, כמובן, השתייכות לקבוצות שהוזכרו מעלה. בנוסף לכך נדרשת הנפקה של כרטיס אשראי ייעודי לחברי המועדון – על ארבע הגרסאות שלו נכון להיום.

סוגים שונים של כרטיסים

נכון להיום מקיים מועדון חבר שיתוף פעולה עם חברת ישראכרט, שהיא זו שאחראית לכרטיסי האשראי של המועדון, המשמשים גם על תקן כרטיסי מועדון. ניתן לבחור בין מספר גרסאות של כרטיסים. הראשונה, הבסיסית, ניתנת לשימוש בגבולות מדינת ישראל בלבד.

שני כרטיסים מתקדמים יותר הם מאסטרקארד חבר וגולד מאסטרקארד חבר, בהם אפשר להשתמש גם בחו"ל בעסקאות המבוססות על חיוב מיידי (או מהיר). לבסוף ישנו גם כרטיס מאסטרקארד חבר פלטיניום, בו תוכלו לבצע עסקאות במטבע חוץ ולראות את החיוב עליהן נעשה יחד עם שאר ההוצאות במועד החיוב החודשי.

כל הכרטיסים, יש לציין, אינם כרוכים בתשלום של דמי כרטיס.

איך מזמינים כרטיס אשראי של מועדון חבר?

הזמנת כרטיס אשראי של חבר נעשית, עבור אוכלוסיית הזכאים, בצורה פשוטה יחסית. האופציה הראשונה היא לפנות לחברת ישראכרט עצמה ולבצע את התהליך כולו מולה.

במקרה הזה הזמנת הכרטיס תיעשה בצורה טלפונית או דרך השראת פרטים באתר האינטרנט של החברה. את הכרטיס תקבלו בדואר כעבור מספר ימים, כאשר השיוך למועדון ייעשה גם הוא (בהנחה שכל המסמכים הועברו לחברה). כמובן שהחברה תקפיד על משלוח הקוד הסודי של הכרטיס בנפרד.

אתם יכולים לנסות ולברר על הכרטיס גם דרך מועדון חבר עצמו, אם כי לפי הידוע לנו ההזמנה של הכרטיס אפשרית אך ורק דרך חברת ישראכרט. בנוסף לכך אתר האינטרנט של מועדון חבר, בו מפורטות בין השאר ההטבות השונות שהמועדון מספק, מצריך כניסה עם שם משתמש וסיסמא.

מי שאינו חבר במועדון, לכן, לא יוכל להיכנס לאתר כלל. יש אופציה לקבל סיסמא ראשונית לאתר דרך שירות הלקוחות של חבר ולראות את ההטבות המופיעות בו, אם כי הרכישה אפשרית רק באמצעות כרטיס האשראי של ישראכרט.

בדרך כלל עובר פרק זמן של מספר ימים עד שבוע עד שבעלי כרטיסים חדשים יכולים להיכנס לאתר ההטבות, כך שסבלנות היא אחת ממילות המפתח.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן