הזמנת כרטיסים להבימה

הזמנת כרטיסים להבימהתיאטרון הבימה מחזיק בהגדרה המאוד מחייבת של "התיאטרון הלאומי של מדינת ישראל". למעשה, הוא הוקם עוד הרבה לפני שמדינת ישראל הייתה קיימת – ב-1917 ברוסיה, ליתר דיוק.

כיום מתבוננים בבימה כאבן יסוד בבניית השפה והתרבות העבריים, אם כי ברור שההווה של התיאטרון הוא דינמי לא פחות. מדי שנה מועלים כאן מאות רבות של מופעים, כולל הפקות מקור שזוכות במיטב פרסי התיאטרון.

הזמנת כרטיסים לתיאטרון הבימה היא צעד חובה של חובבי האמנות בישראל. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק איך ניתן לעשות זאת, תוך מתן מספר טיפים שיוזילו עבורכם את התמונה.

דרכי הזמנת הכרטיסים

הזמנת כרטיסים להבימה אפשרית, כיאה למאה ה-21, בדרכים שונות. את הסקירה אנחנו מתחילים עם האופציה הבסיסית יחסית, של הגעה לקופה במועד ההצגה – מתחייבים כאן שהקופה תיפתח לפחות שעה לפני כל הצגה – ורכישת כרטיסים בו במקום, להצגה שעתידה לעלות או להצגה אחרת.

הזמנה מהסוג הזה אינה מצריכה עמלות תפעול, אבל יש בה סיכון. ממש לא מובן מאליו שיהיו כרטיסים זמינים להצגה שעתידה לעלות, על אחת כמה וכמה כרטיסים טובים (לרוב הם אוזלים שבועות או חודשים לפני מועד ההקרנה).

לתיאטרון הבימה מוקד שירות והזמנות טלפוני, גם דרכו ניתן לבצע את המשימה. במקרה הזה התשלום ייעשה בכרטיס אשראי, ואיסוף הכרטיסים בקופות התיאטרון לאחר הזדהות. להבימה יש גם אתר אינטרנט, דרכו אפשר לקבל מידע על כל המופעים שמועלים וכמובן שגם לרכוש כרטיסים במערכת נוחה ומאובטחת.

את הכרטיסים בפועל אוספים בקופות, אם כי התיאטרון יש גם עמדות בהן ניתן להעביר את כרטיס האשראי או כרטיס המנוי ולקבל את הכרטיסים שהוזמנו מבעוד מועד. יש לציין שכאשר מזמינים את הכרטיסים בהנחה – עבור חייל או סטודנט – כן נדרשים מעבר דרך הקופה והצגה של התעודה המתאימה.

מה עם ההנחות?

הצגות הן לא בהכרח עסק זול, כאשר על הפקה מושקעת כמו מחזמר אתם עשויים לשלם מאות שקלים במקומות הטובים באולם. החדשות הטובות: יש לא מעט דרכים להוזיל את המחירים. הבימה עורכת מדי פעם מבצעים, המפורסמים באתר האינטרנט, בעמוד הפייסבוק שלה ובאפיקים אחרים. כך תוכלו למשל לרכוש כרטיסים בהנחות של עשרות אחוזים, ליהנות ממבצעי 1+1 ועוד.

בדרך למציאת ההנחה המשתלמת אנחנו ממליצים לכם לבדוק האם ניתנות הטבות מסוימות במסגרת כרטיס האשראי שאתם מחזיקים בו, מועדון החברים או הלקוחות שאתם נמנים עליו וכן הלאה. באתרי הקופונים עולות מדי פעם הנחות משמעותיות להצגות ספציפיות המועלות ביום נתון.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן