כרטיסים לפסטיגל

כרטיסים לפסטיגלזה קורה בכל חג חנוכה, מאז שנת 1981. הפסטיגל – מחזמר ישראלי לילדים המשלב את כל הכוכבים הגדולים – עולה לאוויר ומושך אליו המוני משפחות. זוהי חגיגה שלמה של שירים, ריקודים, תחפושות ודברים שילדים (בעיקר) אוהבים, אך מנגד הצגה ממוסחרת בכל קנה מידה.

כמעט בכל שנה אנחנו שומעים טענות על מחירי הבסיס הגבוהים של הכרטיסים, שעלולים להצטבר לכדי סכומי עתק בחישוב משפחתי. החדשות המעודדות הן שכיום יש כל כך הרבה דרכים להשיג כרטיסים לפסטיגל בזול, כך שפחות ופחות אנשים קונים כרטיס במחיר מלא.

רכישת כרטיסים לפסטיגל: הדרך המסורתית

פעם, היינו מגיעים פיזית לקופות – ביום המופע או לפניו – כדי לרכוש כרטיסים. האפשרות הזו קיימת גם היום במקרה של הפסטיגל, אבל זו ממש לא הדרך היחידה. למופע בסדר גודל שכזה מפיצים כרטיסים מגוון גופים, משרדים ואתרים, אליהם ניתן לפנות.

תמיד חשוב לראות כיצד בדיוק נעשה איסוף הכרטיסים: האם בקופה עצמה לאחר הזדהות? האם הכרטיסים נשלחים בדואר אלקטרוני? וכן הלאה. מי שלא מקדיש את המחשבה הדי מינימלית לשאלות האלה עלול למצוא את עצמו במצב לא נעים, בעת ההגעה למקום בו נערכת ההופעה.

כיום, כאשר כמעט כל פעולה שלנו נעשית באמצעות האינטרנט, אחד החברים הטובים ביותר שלנו. האינטרנט הפך לכלי דרכו אנחנו רוכשים מוצרים מכל סוג – כולל כרטיסים למופעים מכל הסוגים. ניתן להשתמש באינטרנט גם על מנת לרכוש כרטיסים לפסטיגל, באתר ייעודי או באתרי החברות המשווקות את הכרטיסים.

היתרון הוא שההזמנה בדרך הזו היא פשוטה, מהירה ויכולה להיעשות בכל זמן ומכל מקום. מנגד הזמנה אינטרנטית כוללת פעמים רבות עמלה בגובה מספר שקלים, המתווספים למחיר הרכישה של הכרטיסים.

אז איך משיגים הנחות?

כפי שציינו מעלה, כיום יש שלל דרכים לרכוש כרטיסים לפסטיגל בהנחה של כמה עשרות שקלים לפחות. חברות האשראי מציעות מבצעים בעלי פוטנציאל אטרקטיבי, דוגמת הנחה משמעותית במחיר הכרטיס, כרטיסי 1+1 וכן הלאה.

בנוסף לכך מומלץ לברר תמיד דרך מועדוני הצרכנות שאתם חברים בהם, שמהווים אף הם מקור להנחות משמעותיות. ועדי עובדים ומועדוני מנויים עשויים להשלים אף הם את תמונת ההנחות.

אנחנו ממליצים לכם בפה מלא לברר קודם כל האם מוצעות הנחות לפסטיגל במסגרת המועדונים שאתם חברים בהם, כרטיסי האשראי השוכנים בדרך קבע בארנק שלכם וכן הלאה. קראו תמיד מהם התנאים הקטנים ואילו אותיות קטנות מצורפות להטבה, אם ישנן כאלה. בדיקה פשוטה יכולה לחסוך לכם מאות שקלים בחישוב משפחתי.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן