הזמנת כרטיסים לעומר אדם

הזמנת כרטיסים לעומר אדםעומר אדם הצליח, במהלך קריירת השירה הלא כל כך ארוכה שלו, לשבור הרבה מאוד שיאים. מעבר למכירות המרשימות של אלבומיו ולהשמעות המרובות של שיריו בתחנות הרדיו, סביב ההופעות שלו יש טירוף של ממש.

לפני מספר חודשים כל הכרטיסים למופע שלו בחיפה – עשרות אלפי כרטיסים – נמכרו תוך כשעה אחת בלבד. מופעים אחרים שלו הם נגישים מעט יותר, אבל עדיין אתם עשויים להיתקל בלא מעט קשיים במציאת כרטיסים.

כך תמצאו כרטיסים להופעות של עומר אדם

עם הופעות של עומר אדם, כך למדנו בעת האחרונה, אתם צריכים להיות ממוקדים. אין כאן יותר מדי מקום להשתהות. מרגע שמתפרסם מידע על הופעה קרובה של עומר אדם, רצוי שתבררו כיצד, ובעיקר מתי, יימכרו הכרטיסים אליה. מרגע זה צפוי להיות עומס על כל אחד מאפיקי ההזמנה, כך שסבלנות היא אחת ממילות המפתח.

האופציה הראשונה שלכם היא לגשת בצורה פיזית לקופות משרד הכרטיסים, להמתין עד שיגיע תורכם (יש פוטנציאל להמתנה לא קצרה) ולרכוש את הכרטיסים. דרך אחרת היא להתבסס על מוקדי ההזמנות הטלפוניים של משרדי הכרטיסים. לבסוף, קיימת כמובן האופציה שהיא הפשוטה ביותר עבור רבים: לבצע את ההזמנה דרך אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים.

לגבי כל אחת מהדרכים כדאי לברר מראש מהי צורת איסוף הכרטיסים, כשבין האופציות ניתן למנות איסוף ממשרד הכרטיסים או מהקופה במקום ההופעה עצמו (לאחר הצגת תעודה מזהה), משלוח של הכרטיסים בדואר או הדפסה ביתית שלהם. מומלץ לבדוק מהי העמלה הכרוכה בהזמנה שביצעתם, אם ישנה עמלה.

אפשר גם דרך האינטרנט

סביב ההופעות של עומר אדם התפתחה במהלך השנים "תעשיה" שלמה. אנשים שרכשו כרטיסים ולא יכולים להגיע להופעה, או כאלה שמראש רכשו כרטיסים במטרה "לעשות קופה", מציעים אותה למכירה במגוון דרכים. באתרים המוקדשים לתחום, בקבוצות בפייסבוק ובאפיקים אחרים תוכלו להיתקן בבקשות כאלה.

זכרו כי ספסרות בכרטיסים אסורה על פי חוק, וכן שאתם עלולים להיתקל גם בכרטיסים מזויפים או לא תקפים. אלו הן סיבות מספיק טובות לנקוט משנה זהירות ולהעדיף לרכוש כרטיסים דרך גורמים מוסמכים.

מחירי הכרטיסים להופעות של עומר אדם הם לא נמוכים, בלשון המעטה, ועשויים לעמוד גם סביב כ-200-250 שקלים לכרטיס.

החדשות המעודדות הן שבחלק מהמקרים תוכלו למצוא הנחות בנות כמה עשרות שקלים לכרטיס, למשל דרך מועדוני הצרכנות או כרטיסי האשראי. מומלץ לכן לבדוק היטב מהי רשימת ההטבות לכל מופע, והאם אתם נמנים על אוכלוסיית היעד הפוטנציאלית שלהן.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן