הזמנת כרטיסים לספארי

הזמנת כרטיסים לספאריהספארי הוא אחד ממקומות הבילוי המשפחתיים העמוסים והאהובים בישראל. המקום, הכולל בתוכו ספארי בסגנון אפריקה וגן חיות, מחזיק את אוסף בעלי החיים הגדול במזרח התיכון (כ-1,200 בעלי חיים הנחלקים למאות מינים).

הוא מחזיק במספר הישגים מרשימים או אפילו שיאים גם בקנה המידה בינלאומי, דוגמת עדר ההיפופוטמים הרחב ביותר הנמצא בגן חיות ברחבי העולם. אם גם אתם רוצים לבקר בספארי, כדאי שתכירו את אפשרויות הרכישה של כרטיסים אליו ומספר טיפים כלליים שיקלו עליכם.

אופן רכישת הכרטיסים

כרטיסים לספארי אפשר לרכוש תמיד בקופות, בהגעה למקום, אם כי רבים מעוניינים לעשות זאת קודם לכן כדי להימנע מהתורים הדי ארוכים שעלולים להשתרך כאן במועדים העמוסים של השנה. מהבחינה הזו מוקד ההזמנות הטלפוני, ובעיקר אתר האינטרנט של הספארי, יכולים לספק את הפתרון המתבקש.

מלבד הכרטיסים הנקודתיים לביקור יום בספארי, קיימים סוגים אחרים של כרטיסים – כרטיסים לספארי לילה, ספארי על הבוקר, סיורים מודרכים ועוד. לכל אלה ניתן לרכוש כרטיסים באופן נפרד בהתאם לזמינות שלהם. שימו לב שהכרטיסים לספארי אינם נרכשים עבור תאריך ספציפי, כמו רבות מהאטרקציות האחרות, כך שניתן להשתמש בכרטיסים גם חודשים קדימה. בדרך כלל, הכרטיסים יהיו תקפים עד לסיומה של השנה הקלנדרית בה הם נרכשו.

נקודה חשובה נוספת: במסגרת הכרטיס, מתאפשרת כניסה עם הרכב הפרטי לספארי. מי שמעוניין להגיע לספארי ללא רכב יצטרך לעלות על הסעה שמספק הספארי, מה שמייקר את המחיר שהוא משלם במספר שקלים.

המטרה: למצוא הנחה

מחירי הכניסה לספארי אינם בטלים בשישים. נכון למחצית השנייה של 2018, מחיר הכרטיס הרגיל עומד על 74 ₪ והכרטיס המוזל – לסטודנטים, לגמלאים וכן הלאה – על 67 ₪ (ילדים עד גיל שנתיים בכל מקרה אינם מחויבים בכרטיס).

בחישוב משפחתי, ניתן להגיע כאן בקלות למאות שקלים עבור הכניסה לספארי בלבד, סכום אליו יש להוסיף עלויות נלוות של דלק, אוכל לילדים וכן הלאה. סביר להניח שבתנאים האלה אתם תרצו לדעת כיצד ניתן לחסוך במחיר הכניסה.

החדשות המעודדות הן שיש לא מעט דרכים לעשות זאת. הספארי מקיים הסדרים עם מגוון גופים בישראל, דוגמת רשתות שיווק, מועדוני לקוחות, חברות אשראי וכדומה. במסגרת זו תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בעשרות אחוזים, ליהנות ממבצעי 1+1 ועוד.

אנחנו ממליצים לכם לסקור טרם הרכישה את רשימת המבצעים של הספארי ולראות אם משהו מהם נוגע אליכם. סבירות לא קטנה שכן תגלו איזה מבצע שיכול להיות רלוונטי עבורכם בדיוק.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן