כרטיסים לריהאנה

כרטיסים לריהאנהעם רזומה של שמונה אלבומי אולפן שנמכרו בעשרות מיליונים ברחבי העולם, מספר עצום של להיטים וגם הופעות על המסך הקטן והגדול, ריהאנה היא אחד השמות המובילים בעולם המוזיקה כיום. זמרת הפופ הברבדית צברה לעצמה מאגר עצום של מעריצים, שישמחו לראות אותה בהופעה.

לפני מספר שנים ריהאנה הופיעה בישראל, מופע שקיבל ביקורות מעורבות ואף התקבל באכזבה בקרב לא מעט מהמעריצים. אם פספסתם את ההופעה, מתחשק לכם לראות את ריהאנה בהופעה נוספת או סתם אתם מעוניינים לתקן את הרושם שאולי נוצר אצלכם, דעו שמציאת כרטיסים להופעות של ריהאנה ברחבי העולם הפכה כיום פשוטה מאי פעם.

כל האפשרויות בדרך למופע של ריהאנה

כרטיסים למופעים בחו"ל – וזה רלוונטי לריהאנה כמו לכל אמן אחר בסדר גודל עצום – ניתן להשיג במספר דרכים. האופציה הראשונה היא לרכוש מראש חבילה משולבת הכוללת בתוכה כרטיס טיסה ליעד הרלוונטי, מלון למשך מספר ימים ובעיקר כרטיס להופעה של ריהאנה.

שימו לב שרוב החברות המספקות חבילות מהסוג הזה, הלא הן חברות התיירות, מעניקות במחיר החבילה הבסיסי כרטיס סטנדרטי. אם אתם רוצים לשדרג אותו ואת זווית הצפייה, תוכלו בדרך כלל להוסיף תשלום.

אופציה נוספת, שמתאימה לצרכים של הרבה מאוד ישראלים כיום, היא לרכוש כרטיסים להופעה של ריהאנה בנפרד – ולאחר מכם (או במקביל) לדאוג לטיסות, למלונות ולשאר אספקטים של הביקור בחו"ל.

קיימים כיום משרדי ואתרי כרטיסים המציעים כרטיסים כמעט לכל הופעה, כך שהצפי הוא שתמצאו שם מספיק כרטיסים להופעה של ריהאנה. הבעיה היא שלעיתים קרובות החברות האלה גובות עמלה די משמעותית עבור הכרטיס, מה שמייקר את המחיר שהלקוח משלם בסופו של יום.

חשוב בכל מקרה לראות מהם תנאי הכרטיס וכיצד יתבצע האיסוף שלו. אם החברה שולחת אותו למלון, צריך להודיע לה מספיק זמן מראש (וכמובן למצוא חברה שאפשר לסמוך עליה). חלק מהחברות שולחות את הכרטיסים במייל לצרכי הדפסה עצמית, בעוד אחרות מעבירות אותם לקופת הכרטיסים, שם ניתן יהיה לקבל אותם לאחר הזדהות.

הזמנה ביעד עצמו: האם זה מומלץ?

אתם יכולים לנסות לרכוש את הכרטיסים בהגעה ליעד עצמו, בקופות האצטדיון או מקום ההופעה, במשרדי כרטיסים הפזורים בעיר וכן הלאה. מצד אחד תוכלו למצוא כאן כרטיסים במחיר קופה או לפחות מחיר הקרוב אליה. מצד שני, בהופעות של זמרת פופולארית כל כך, המגיעות פעמים רבות לרמה של סולד אאוט, אתם לוקחים כאן סיכון לא קטן. לכן אנחנו ממליצים לכם כן לעלות על המטוס רק לאחר שיש לכם כרטיס להופעה ביד.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן