כרטיסים לאדל

כרטיסים לאדלאדל לורי בלו אדקינס, הידועה יותר בשמה הפרטי אדל, שברה את כל השיאים. הזמרת-יוצרת הבריטית, בעלת הקול החד פעמי, זכתה באינספור פרסים במהלך הקריירה הלא כל כך ארוכה שלה, כולל פרס אוסקר ו-15 פרסי גראמי עד למועד כתיבת שורות אלה. האלבומים שלה נמכרו בכמויות מסחריות ברחבי העולם וניפקו מספר שירים בלתי נשכחים.

ביולי 2017 הודיעה אדל שייתכן שלא תשוב להופיע עקב ניתוח שעברה במיתרי הקול. כולנו תקווה שהיא כן תחזור לבימת ההופעות בהקדם האפשרי, כך שתוכלו לחשוב מה עליכם לעשות כדי לראות ולשמוע אותה בהופעה חיה.

האופציה הראשונה: חבילת משולבת

הדרך הראשונה לרכוש כרטיסים לאדל היא במסגרת חבילה מסודרת, הכוללת בתוכה כבר את כל הרכיבים. זה מתחיל כמובן עם כרטיס טיסה ומלון בעיר בה עתידה להיערך ההופעה.

גולת הכותרת של החבילות האלה היא כרטיס להופעה של אדל, כאשר בדרך כלל החבילה הבסיסית כוללת כרטיס בקטגוריה נמוכה יחסית (לדוגמא כרטיס עמידה), אותו ניתן לשדרג בתוספת תשלום.

חבילה משולבת חוסכת לכם הרבה כאב ראש במציאת הכרטיסים ויתר הרכיבים של השהות בחו"ל, ועשויה להיות לכם לעזר בהופעות בהן מספר הכרטיסים הזמינים לקהל הרחב הוא מצומצם או אזל.

החסרונות העיקריים הם היעדר גמישות של החבילות האלה ומחיר גבוה שמשלמים בסופו של יום עבור הכרטיס, כאשר ייתכן מאוד שמישהו (לרוב החברה המשווקת) יגזור איזשהו קופון בדרך.

האופציה השנייה: רכישה עצמאית

כרטיסים לאדל ניתן לרכוש גם בצורה עצמאית. במקרה הזה, סוגרים על טיסה ומלון ביעד הנבחר, לרוב החל ממספר ימים קודם לכן. את הרכישה הזו אתם יכולים לעשות במסגרת של חבילת נופש, או לחלופין הזמנה של כל רכיב בנפרד. על החבילה הזו תוכלו "להלביש" כרטיס להופעה של אדל, אותו תוכלו לרכוש במספר פלטפורמות.

לאדל מטבע הדברים אתר אינטרנט ובו פירוט של רשימת ההופעות – בהנחה שתהיינה הופעות נוספות כאלה – עם קישור ישיר להזמנת כרטיסים. אתם יכולים להיעזר באתרי הכרטיסים, הישראלים או הבינלאומיים, שעשויים לגבות מחיר גבוה במיוחד אבל מנגד גם מחיר סביר. בנוסף לכך מומלץ לברר במקום בו עתידה להיערך ההופעה (למשל אולם או אצטדיון כדורגל), כי רוב המקומות כוללים אתר אינטרנט או קופה דרכם ניתן לרכוש את הכרטיסים.

שימו לב תמיד לתנאי הכרטיס, למשל האם מדובר בכרטיס עמידה או ישיבה. כרטיסי הישיבה יהיו בדרך כלל יקרים יותר מסיבות ברורות. בנוסף לכך בדקו היטב את המיקום שלכם ביחס לבמה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן