הזמנת כרטיסים למשחקי כדורסל

הזמנת כרטיסים למשחקי כדורסלכדורסל הוא ענף ספורט אהוד מאוד בישראל, שני רק בהשוואה לכדורגל. גם אתם רוצים ללכת למשחק כדורסל.

בין אם המדובר במשחק בליגת ווינר אשר סיפקה מגוון הפתעות בשנים האחרונות, במשחק של קבוצה ישראלית באירופה או במשחק של נבחרת ישראל, עליכם לחשוב כיצד בדיוק תוכלו להזמין כרטיסים (מה גם שתמיד אפשר ללכת למשחקי כדורסל בחו"ל). בפועל מדובר בפעולה שאינה מורכבת יותר מדי, אבל כזו שמצריכה היכרות עם חוקי המשחק העיקריים.

משרדי וקופות הכרטיסים

האופציה הראשונה לבצע הזמנת כרטיסים למשחקי כדורסל בישראל היא רכישה שלהם בקופות שמעמידות הקבוצות השונות (בחלק מהמקרים במגרש שלהן עצמו ובחלק לא), או לחלופין במשרדי כרטיסים שעשויים לספק כרטיסים או מנויים של קבוצות רבות בליגת העל הישראלית.

אלא אם המדובר הוא במשחק שכל הכרטיסים אליו נמכרו, דוגמת ה"קלאסיקו" בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים או הדרבי התל אביבי, סבירות לא קטנה שתוכלו לרכוש כרטיסים גם בהגעה לקופות סמוך לתחילת המשחק.

אתרי אינטרנט

האינטרנט הפך במהלך השנים לכלי חשוב מאוד בחיים הצרכניים שלנו, ויכול להיות לו מקום גם בכל הנוגע להזמנת כרטיסים למשחקי כדורסל. רבות מהקבוצות בליגת העל מתפעלות אתר אינטרנט רשמי, הכולל את רשימת המשחקים ובעיקר את האפשרות לבצע רכישה ישירה של כרטיסים דרכו.

ההזמנה תהיה במצב הזה באמצעות כרטיס אשראי, לאחר צפייה ב"מפה" וירטואלית של האולם שמראה אילו כרטיסים נותרו פנויים ובאיזה יציע. חשוב לבדוק תמיד את אופן איסוף הכרטיסים, שמשתנה בהתאם לממשק של כל קבוצה.

הזמנת כרטיסים למשחקי כדורסל בחו"ל

למרות שתיירות ספורט בינלאומית מזוהה אצלנו בעיקר עם כדורגל, כן תמצאו לא מעט אנשים שטסים מדי שנה על מנת לצפות במשחק כדורסל בחו"ל – בדרך כלל מדובר במשחק של קבוצה ישראלית בטורניר בינלאומי, בשלבים המתקדמים של טורניר או אפילו במשחק מליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA. כאן אתם יכולים לבחור בין חבילות המאגדות בתוכן טיסה, מלון וכרטיס למשחק המבוקש, כשאופציה אחרת היא רכישה עצמאית של כל אחד מהרכיבים.

כרטיסים למשחקי כדורסל בחו"ל, בהקשר הזה, תוכלו לרכוש דרך אתרי הקבוצות או הטורנירים הרלוונטיים, אתרי כרטיסים ישראליים או בינלאומיים  (מבחר רחב של כרטיסים, אך לרוב עם עמלת תיווך המייקרת את התמונה) או סוכנים.

לאחר שמצטיידים בכרטיס ניתן להרכיב את יתר רכיבי החבילה, או לחלופין לפעול בדרך ההפוכה: להגיע ליעד ולנסות להתארגן בו על כרטיס למשחק המבוקש דרך משרדי כרטיסים מקומיים, קופות האצטדיון וכן הלאה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן