הזמנת כרטיסים ליס פלאנט

הזמנת כרטיסים ליס פלאנטבישראל התפתחה במהלך השנים תרבות קולנוע ענפה, שאחד הביטויים שלה הוא הקמת קומפלקסים ענקיים שמציעים יותר מאשר אולמות קולנוע: מסעדות, בתי קפה, חנויות מכל סוג, מתחמי פעילויות לילדים ועוד.

רשת יס פלאנט היא דוגמא מובהקת לכך. הרשת כוללת נכון להיום שישה מתחמי ענק, והצפי הוא שהיא תמשיך להתרחב בשנים הקרובות. רכישת כרטיסים לסרט ביס פלאנט היא נקודת ההתחלה שלכם בדרך לבילוי במקום.

רכישה בקופות

האופציה הראשונה שלכם לרכוש כרטיסים לסרט ביס פלאנט היא הקלאסית מכולן: להגיע למתחם בית הקולנוע הנבחר מספר שעות (או דקות) לפני ההקרנה של הסרט, לגשת לקופה ולרכוש כרטיס. מצד אחד, האופציה הזו היא הזולה מכולן, כאשר אינה כוללת בתוכה עמלות המייקרות את הכרטיס במספר שקלים. בנוסף לכך היא מתאימה לאנשים שלא יודעים בדיוק מתי הם יגיעו למתחם או רוצים לקבל גמישות מסוימת בקבלת ההחלטה לגבי הסרט הנבחר ומועד הכניסה אליו.

הסיכון העיקרי – שאכן מתממש פעמים רבות – הוא שהאולם יהיה כבר מלא לחלוטין, או לכל הפחות שהכרטיסים הטובים יאזלו להם. אין הרבה דברים מתסכלים יותר מאשר להגיע עד לבית הקולנוע ולגלות שאין כרטיסים לסרט שחשבתם לראות. ניתן למנוע זאת באמצעות הזמנה של הכרטיסים מבעוד מועד.

רכישה מוקדמת של הכרטיסים

כפי שציינו מעלה, הזמנה מוקדמת של כרטיסי הקולנוע יכולה להבטיח לכם את המקומות האידיאליים באולם. בדרך כלל אפשר לראות את רשימת ההקרנות של יס פלאנט שבוע קדימה (החל מאמצע השבוע). את ההזמנה המוקדמת תוכלו לעשות במגוון דרכים: טלפונית, דרך אתר האינטרנט או באמצעות האפליקציה של הרשת.

כמובן שגם אפשרות ההגעה לקופות מספר ימים לפני לצורך רכישה ישירה היא אפשרית, גם אם מעטים האנשים שעושים זאת משיקולי חיסכון בזמן. עלות הכרטיסים משתנה בהתאם לסוג הרכישה, כאשר הרכישה האינטרנטית כוללת עמלה די מתסכלת.

חפשו את המבצעים

יש כיום שלל מבצעים לכרטיסים בבתי הקולנוע, שרלוונטיים בחלקם גם לרשת יס פלאנט. חברות האשראי למשל מציעות כרטיסי 1+1, לרוב בכפוף לשימוש חודשי מסוים בכרטיס. גם דרך מועדוני הצרכנות למיניהם תוכלו למצוא הנחות נאות לרכישת כרטיסים, כאשר בדרך כלל יש כרטיסים מוזלים מסוגים שונים (כרטיס בסוף השבוע יהיה יקר יותר מאשר כרטיס באמצע השבוע).

אנחנו ממליצים לכם לעבור על רשימת ההטבות באתר יס פלאנט ולראות מה מהן יכולה להיות רלוונטית עבורכם. חבל לשלם מחירים גבוהים עבור הכרטיסים, ולגלות רק בדיעבד שהייתם יכולים להוזיל את תמונת הביקור.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן