כרטיס טיסה לניו יורק

כרטיס טיסה לניו יורקניו יורק, "התפוח הגדול", מחכה לכם שתגיעו אליה על מנת להגשים את החלום האמריקאי שלכם. עוד לפני שתיהנו מהאטרקציות המגוונות שהעיר המדהימה הזו מציעה עבורכם, עליכם לסמן "וי" על מספר צעדים: הוצאת ויזה לארצות הברית, למשל, או רכישת כרטיס טיסה.

אנחנו נתמקד במאמר הנוכחי בדרכים העומדות עבורכם כיום להזמין כרטיסי טיסה לניו יורק, ונספק לכם גם לא מעט סיבות לאופטימיות.

איך קונים כרטיסים לניו יורק?

יש יעדים שאפשר אולי להגיע אליהם בספונטניות יחסית. ניו יורק בפרט, וארצות הברית בכלל, אינם עונים על ההגדרה הזו. ההגעה לניו יורק מצריכה שבועות ארוכים של תכנון, כמו גם את הליך הוצאת הויזה הנמשך חודשים.

במילים אחרות: בדרך כלל תתחילו את התהליך כולו מספר חודשים לפחות לפני מועד הטיסה. אנחנו ממליצים לכם לא להמתין לרגע האחרון, ולחפש כרטיסים כבר כשמתגבשת אצלכם ההחלטה לבקר בעיר.

את הכרטיסים תוכלו לרכוש דרך חברות התעופה, בין אם הישראליות (אל על) ובין אם הבינלאומיות שעושות קווים לניו יורק, חלקן בטיסה ישירה וחלקן בטיסה עם עצירת ביניים באחד היעדים בעולם. המחירים של כל אחד מהכיוונים גבוהים בהשוואה לטיסות אחרות, אך ניתן להפחית אותם אם בוחרים מראש בטיסת הלוך-חזור. מנגד, הזמנה שכזו מוציאה מהתמונה את הספונטניות וגם את הגמישות, אותן חלק מהאנשים דווקא מחפשים במהלך טיול ארוך בארצות הברית.

אופציה אחרת היא לפנות לחברות התיירות, שאף הן משווקות טיסות מגוונות לניו יורק. מומלץ לברר את האפשרות לחבילה המשלבת טיסה ומלון, גם אם ניו יורק היא עיר מספיק גדולה ומפותחת כך שאפשר למצוא בה מקום לינה באופן עצמאי.

החדשות הטובות: יש מגמת ירידה

לפני מספר שנים, היה נראה כי רכישת כרטיסים לניו יורק היא עסק השמור (בעיקר) לעשירים. מאז התגברה משמעותית התחרות בתחום התעופה, ומחירי הטיסות לניו יורק ירדו. אל תטעו: עדיין מדובר באחד היעדים היותר יקרים שאפשר להגיע אליהם, אבל בהשוואה לשנים קודמות יש כיום פוטנציאל להשיג כרטיסים זולים בכמה מאות דולרים.

לא מעט משתנים מרכיבים את משוואת המחיר של כרטיסי טיסה לניו יורק, לרבות מועד הטיסה, סוג הטיסה (טיסות עם קונקשן הן זולות יותר לרוב), מצב התפוסה הספציפי של המטוס וכן הלאה. חשוב לבחור בטיסה המתאימה לצרכים ולתקציב, תוך כדי הכרת חוקי המשחק. בטיסות סדירות, לדוגמא, הכרטיסים הנמכרים ראשונים – חודשים ארוכים לפני מועד הטיסה – הם הזולים יותר לרוב.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן