הזמנת חבילות נופש

הזמנת חבילת נופש"חבילות נופש" הוא המונח המקובל להזמנה של חבילה משולבת של כרטיס טיסה ומלון באחד מיעדי העולם, גם אם החבילה יכולה להיות רחבה יותר (ולכלול למשל העברות למלון או אפילו רכב). חבילות נופש הן הדרך הנפוצה ביותר של ישראלים לסגור על טיול או נופשות לחו"ל, כאשר מספר השחקנים הפועל בתחום רחב בכל קנה מידה.

במאמר הבא נציג בפניכם את חוקי המשחק העיקריים של הזמנת חבילות נופש, יחד עם מספר דגשים שיסייעו לכם למצוא חבילה המותאמת לצרכים שלכם באופן מלא.

ממי רוכשים חבילות נופש?

חבילות נופש משווקות בעיקר על ידי חברות התיירות, כאשר מן הסתם לישראלי המעוניין לטוס לחו"ל החוברות הפועלות בארץ הן הרלוונטיות. החבילות, לכל יעד שאפשר לחשוב עליו, "מולבשות" לרוב על טיסה קיימת וזמינה. המשמעות היא שניתן למצוא בין החברות השונות, או אפילו אותה חברה, דילים שונים המבוססים על אותה טיסה.

שימו לב שבשנים האחרונות התרחב התחום. חברות התעופה למשל החלו לשווק אף הן חבילות נופש, המבוססות מן הסתם על טיסה באחד המטוסים העומדים לרשות החברה. בחלק מהמקרים הזמנה של חבילת נופש, דרך חברת התעופה, תהיה זולה יותר מאשר רכישת כרטיס טיסה דרכה במחיר מלא והזמנה של מלון בנפרד.

בנוסף לכל אלה אתם יכולים לרכוש חבילות נופש דרך מועדוני הצרכנות למיניהם ולעיתים גם חברות כרטיסי האשראי וגופים אחרים (חבילות בשיתוף פעולה עם גורם מתחום התיירות).

המפתח להוזלת העלויות

חבילת נופש כוללת בתוכה כבר חלק משמעותי מאוד מעלות הטיול בחו"ל, גם אם לאחר מכן דרושות כמובן הוצאות. האתגר העיקרי של הישראלים הוא לצמצם את מחיר חבילות הנופש, והם יכולים להגשים אותו במספר דרכים. ראשית, השוואת מחירים נכונה בין מספר חברות – אפילו לחבילת נופש עם מאפיינים דומים או זהים – יכולה לאפשר לכם למצוא את האופציות הזולות יותר. אנחנו לא ממליצים לכם לקחת החלטה רק על סמך המחיר, כי חשוב שהחברה תהיה מקצועית ואמינה, אבל כן חשוב להתייחס אליו.

מועד היציאה לחופשה משמעותי מאוד בקביעת המחיר, כך שבאמצעות התפשרות מסוימת בו (בחירה במועדים מבוקשים פחות) קיימת אופציה להוזלה של המחיר. בנוסף לכך חבילות נופש המבוססות על טיסה לקראת סוף השבוע תהיינה בדרך כלל יקרות יותר מאשר טיסה וחזרה באמצע השבוע. דוגמא נוספת: חבילות המבוססות על טיסות בוקר (הלוך) וטיסות ערב (חזור) נוטות להיות יקרות יותר.

בניגוד למוצרים אחרים, במקרה של חבילת נופש אין לרוב מקום למשא ומתן על המחיר, כך שמומלץ להיות אקטיביים ולהשקיע את המאמצים בקבלת ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן