כרטיסים לסרטים

כרטיסים לסרטיםהציבור הישראלי ידוע בחיבור שלו לקולנוע. אולמות הקולנוע בישראל מלאים ברבות מההקרנות, כאשר בד בבד נפתחים מתחמי קולנוע ובילוי בסטנדרטיים בינלאומיים גבוהים מצפון ועד לדרום.

כל אלה הופכים את הליך ההזמנה של כרטיסים לסרטים למשהו שכל ישראלי עושה מספר פעמים בשנה לפחות, אם לא מספר פעמים בחודש. במאמר הבא נציג בפניכם את הדרכים העיקריות בהן ניתן לרכוש כרטיסים לסרטים בישראל, כולל ההתייחסות הבלתי נמנעת לשאלת ההנחות.

איך מזמינים כרטיסים לקולנוע?

הזמנה של כרטיסים לסרטים אפשרית במספר דרכים. הראשונה שבהן היא גם המסורתית: הגעה לקופות בית הקולנוע הנבחר, ממש בסמוך לתחילת הסרט או קודם לכן, ורכישת כרטיסים. מצד אחד ניתן להימנע כאן מהעמלות הדי מיותרות של ההזמנה וגם לקבל תמונת מצב של תפוסת הכיסאות, המקומות הפנויים וכן הלאה. מצד שני, בהקרנות המבוקשות או במועדים העמוסים (דוגמת שעות הערב בסופי שבוע), מי שיחכה לרגע האחרון עלול לגלות שהכרטיסים הטובים אזלו.

לכל רשת בתי קולנוע המכבדת את עצמה יש כיום אתר אינטרנט, דרכו אפשר לבצע את ההזמנה בכמה לחיצת כפתור ובהכנסת פרטי האשראי. זוהי השיטה הנוחה ביותר, מכיוון שאפשר לבצע אותה מכל מקום וכמעט בכל זמן (רשימת ההקרנות מתפרסמת לרוב באמצע השבוע, לתקופה של שבוע ימים קדימה). בדרך זו תוכלו להבטיח מושב טוב גם בסרטים שוברי קופות, כל עוד אתם מבצעים את ההזמנה מספיק זמן מראש כמובן. הבעיה, כפי שכבר רמזנו, היא העמלה שמייקרת את מחיר הכרטיס בכמה שקלים שהם בעיקר מתסכלים.

המטרה: כרטיסים במחירים נוחים

זה לא סוד שביקור בקולנוע בישראל אינו דבר זול. מחיר כרטיס עולה סביב ה-39-45 ₪ (כולל אותה עמלה שהזכרנו מעלה), מחירי הפופקורן והמוצרים האחרים במזנון הם מופקעים ולכך יש להוסיף עלויות על ביקור בחנויות לפני או אחרי הסרט, דלק ולפעמים גם חניה. בהרכבים משפחתיים, אפשר להגיע לכן לסכומי עתק.

כיום יש דרכים מגוונות בהן ניתן להפוך את התמונה לפשוטה מעט יותר מבחינה כלכלית. רוב בתי הקולנוע מציעים מבצעים משתלמים, בדמות הנחה בת עשרות שקלים לכרטיס או מבצעי 1+1. את המבצעים וההטבות ניתן לקבל דרך מועדוני הצרכנות, חברות האשראי וכן הלאה.

מומלץ מאוד לברר מראש האם הכרטיסים שבארנק שלכם, או המועדונים שאתם חברים בהם, מקנים לכם הנחה על מחיר הכרטיס לקולנוע – ובאיזה אופן ניתן לממש את ההטבה. לפעמים יש צורך לעמוד בכמות רכישות חודשית מסוימת באשראי, לדוגמא.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן