כרטיסים לליגת האלופות

כרטיסים לליגת האלופותליגת האלופות בכדורגל, או בלועזית "צ'מפיונס ליג", היא טורניר הכדורגל בגדול ביותר הנערך ברחבי אירופה מדי שנה. הטורניר היוקרתי, אליו מעפילות 32 קבוצות מדי שנה (לרבות הקבוצות שסיימו את העונה הקודמת במקומות הראשונים בטבלאות הליגה שלהן), הוא אופרה אחרת מבחינת רמת הכדורגל וגם כל מה שמעבר. למשל, קשה למצוא אוהד כדורגל שלא מתרגש במהלך השמעת ההמנון המפורסם של ליגת האלופות לפני כל משחק.

צפייה במשחק בליגת האלופות היא החלום הרטוב של מרבית אוהדי הכדורגל. את החלום הזה בהחלט ניתן להגשים, אבל זול זה לא יהיה.

כך רוכשים כרטיסים לליגת האלופות

ראשית, נדגיש כי כשאנחנו מדברים על רכישת כרטיסים לליגת האלופות אנחנו מתכוונים לרוב למשחקים הנערכים מעבר לים – ולו מכיוון שקבוצות ישראליות אינן נוכחות בטורניר בדרך קבע (בטח לא בשלבים המאוחרים). במקרה הזה לכן יש צורך לרכוש לא רק כרטיס כניסה למשחק, אלא גם להזמין חבילת נופש או לחלופין טיסה ומלון ליעד הנבחר.

האפשרות של רכישת חבילה משולבת תהיה קוסמת בוודאי למי שלא רוצה להתאמץ יותר מדי בחיפושים אחר הכרטיס. חברות תיירות הספורט (לא כל חברת תיירות עוסקת גם בספורט) יכולות לספק לכם חבילה הכוללת טיסה, מלון בסיסי וכמובן שגם כרטיסים למשחק.

בהרבה מקרים תקבלו בנקודת הפתיחה כרטיס מאחורי השערים – מיקום הנחשב פחות טוב – כשהשדרוג לכרטיס בעל תנאי צפייה טובים יותר יהיה כרוך בתשלום. החבילות האלה בגדול מקלות על החיים, אבל נחשבות ליקרות יחסית. חייבים לוודאי כי הגורם דרכו מזמינים אמין ומקצועי, כי היו דברים מעולם.

האלטרנטיבה השנייה היא רכישה של כל אחד מרכיבי החוויה בנפרד. את הכרטיסים עצמם תוכלו לרכוש בדרך כלל באתרי הכרטיסים, הישראליים או הבינלאומיים, הגובים עמלה שעלולה להיות גדולה על התענוג. אתם יכולים לנסות את מזלכם באתרי הקבוצות הרלוונטיות, או לחלופין לקחת סיכון ולטוס ליעד בלי כרטיס ועם הרבה תקווה להשיג שם אותו במחיר סביר, למשל בקופה.

המשחק כן קובע

שימו לב שהביקוש למשחק ספציפי יגדיר בוודאי את חוקי המשחק ואת הסיכויים שלכם לקבל כרטיסים בכל אחת מהדרכים. בשלב הבתים של ליגת האלופות יש משחקים שאין לכם סיכוי מעשי להשיג אליהם כרטיסים במחיר סביר, אך מנגד עשויים להיות משחקים בהם המכירה נפתחת לציבור הרחב. אנחנו בכל מקרה ממליצים להימנע מספסרים, מאתרים לא מוכרים או מגורמים שיוצרים רושם מפוקפק. סביב ליגת האלופות יש תעשייה לא קטנה של זיופים ורמאויות.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן