הזמנת כרטיס דיינרס

הזמנת כרטיס אשראי דיינרסדיינרס קלאב אינטרנשיונל היא חברה אמריקאית, הידועה בפתרונות האשראי שלה העונים לשם המקוצר "דיינרס". גם בישראל יש שימוש בכרטיסי דיינרס, גם אם נתח השוק שלהם מצומצם בהשוואה לחלק מהשחקנים הגדולים האחרים.

בין היתר הכרטיס אינו מכובד בכל בית עסק עקב העמלות הגבוהות הכרוכות בו, וגם לא מתקבל פעמים רבות במדינות אירופה. מנגד, זהו כרטיס הממותג כיוקרתי ופונה בחלק מגרסאותיו לאנשים מבוססים כלכלית.

לא משנה לאיזו קבוצה אתם משתייכים, ברצונכם להזמין את אחד מכרטיסי האשראי של דיינרס. הסקירה שלפניכם תראה לכם כיצד ניתן בדיוק לעשות זאת.

ההזמנה: טלפונית או אינטרנטית

חשוב לזכור שבדומה לחברות האשראי העיקריות האחרות הפועלות בישראל, לא תמצאו סניפים פיזיים של דיינרס בהם אפשר להזמין כרטיסים. הנפקת הכרטיסים נעשית בדרכים אחרות, אבל זה ממש לא מסובך.

האופציה הראשונה היא להתקשר לשירות הלקוחות של דיינרס, שם יוכלו להסביר לכם על הכרטיסים השונים של המותג, לקחת מכם את הפרטים הרלוונטיים (כולל כרטיס האשראי לחיוב) ולהזמין עבורכם את הכרטיס, שיגיע כעבור מספר ימים בדואר.

אופציה נוספת מכניסה לתמונה את אתר האינטרנט של דיינרס, בו תמצאו פירוט על הכרטיסים השונים של המותג. בחלק מהכרטיסים תמצאו גם קישור דרכו תוכלו לבצע את ההזמנה, או לכל הפחות להשאיר פרטים ליצירת קשר עתידית של נציג שירות מטעם החברה.

חשיבותם של שיתופי הפעולה

דיינרס מקיימת שיתופי פעולה עם גורמים שונים, דוגמת מועדוני צרכנות. בחלק מהמקרים אפשר להזמין את הכרטיסים דרך אותו מועדון. מומלץ לראות תמיד את התנאים הספציפיים של הכרטיס, במסגרת המועדון. כך למשל בעמדת ההנפקה של כרטיס Flycard של אל על בנתב"ג אתם יכולים לעשות את הצעד העיקרי בדרך להצטיידות בכרטיס דיינרס המשויך למועדון.

מה דרוש כדי להשתמש בכרטיס?

כרטיס אשראי הוא אחד הפריטים היותר רגישים שיש מבחינה כלכלית, ולכן נרצה לשמור עליו מכל משמר – גם כאשר אנחנו מקבלים אותו בנקודת ההתחלה. בדרך כלל יגיע הכרטיס בדואר (רגיל או שליחים), כשהוא סגור לשימוש. את הפתיחה שלו אפשר לעשות לאחר הזדהות במוקד הטלפוני של דיינרס, דרך אתר האינטרנט וכן הלאה. זהירות רבה צריכה להיות מושמת גם על הקוד הסודי, שיגיע בדרך כלל כשהוא מופרד מהכרטיס מטעמי בטיחות.

כמו כל כרטיס, אנחנו ממליצים לכם לקרוא בנקודת ההתחלה את האותיות הקטנות של השימוש בו, דוגמת דמי הכרטיס. מכיוון שחלק מהכרטיסים מבוססים על קבלת פטור מדמי שימוש לפרק זמן מוגדר בלבד, או בכפוף לעמידה בהיקפי שימוש שונים, חשוב לעקוב תמיד אחר רשימת החיובים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן