הזמנת כרטיסים לשלומי שבת

הזמנת כרטיסים לשלומי שבתהקריירה של שלומי שבת היא מהמרשימות שתמצאו בזירת המוזיקה המקומית. הזמר, הנחשב לאחד ממובילי הזרם הים תיכוני, זכה לפריצה הגדולה בסוף שנות ה-80 עם הלהיט "בגלל הרוח". בתחילת שנות ה-2000 להיט אחר – הדואט "לכל אחד יש" עם ליאור נרקיס – הביא לפריצה מחודשת.

מאז נראה שאחד הזמרים הלאומיים של מדינת ישראל אינו מביט לאחור, מוציא אלבומי אולפן בזה אחר זה ומקיים הופעות המושכות אליהן המונים בכל הגילאים ומכל הקצוות באוכלוסייה.

הופעה של שלומי שבת צפויה לספק לכם חוויה גדולה, הן ברמת הרגש והן ברמת ה"חגיגה". מהן הדרכים העיקריות לרכוש אליה כרטיס?

רשימת הופעות רשמית: אין דבר כזה

נכון לנקודת הזמן הנוכחית, אין לשלומי שבת אתר אינטרנט רשמי בו אפשר לראות ריכוז של ההופעות הקרובות שלו ולרכוש אליהן כרטיסים. לא מצאנו רשימה דומה גם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, למרות שבו יש פוסטים המוקדשים להופעות ספציפיות וכוללים קישור ישיר לעמוד הזמנת הכרטיסים. אתם יכולים לקבל את המידע והגישה להזמנה דרך העמוד, אבל גם בדרכים אחרות שיכולות להיות נוחות ונגישות יותר.

קופות ומשרדי כרטיסים

כיאה לאמן הנחשב לאהוד במיוחד, משרדי הכרטיסים ישמחו בוודאי לקחת לעצמם את הזכות לשווק כרטיסים למופעים של שלומי שבת. לכן אתם יכולים לפנות למשרדים האלה ולראות בדיוק אילו כרטיסים זמינים, באיזה מחיר וכיצד מתנהל הליך ההזמנה.

את הרכישה בדרך כלל תוכלו לעשות בהגעה לסניפי משרד הכרטיסים, בטלפון או דרך אתר האינטרנט. בדקו תמיד את העמלות שאתם צפויים לשלם, שעשויות לייקר את הרכישה בכמה שקלים לפחות.

על אותו עיקרון אנחנו ממליצים לכם לבצע חיפוש דרך אתרי הכרטיסים והמופעים, שאף הם צפויים לשווק הופעות שונות של שלומי שבת.

רכישה במקום עצמו

שלומי שבת מופיע במקומות מכל סוג. אלו יכולים להיות היכלי תרבות עירוניים, מתחמי הופעות דוגמת זאפה, אמפי-תיאטרונים ברחבי ישראל ועוד. המשמעות היא שאתם בהחלט יכולים לנסות לברר דרך המקום בו הוא עתיד להופיע האם מתאפשרת רכישה ישירה של הכרטיסים. כמעט בכל המקרים התשובה לכך תהיה חיובית.

יש מצבים בהם אתם יכולים לבנות על רכישת כרטיס ברגע האחרון, בהגעה למקום ההופעה כמה דקות או שעות לפני. במקרה של שלומי שבת, ממש לא בטוח שזו אסטרטגיה נכונה. המופעים שלו מלאים בחלקם הגדול, לפעמים עד לרמה של סולד אאוט, כך שמי שלוקח סיכון שאינו מחושב עלול למצוא את עצמו בלי כרטיס זמין להופעה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן