הזמנת כרטיסים לזאפה

הזמנת כרטיסי לזאפההשם "זאפה" הפך במהלך השנים להיות אחד המזוהים עם עולם ההופעות בישראל. קבוצת זאפה – הכוללת נכון לעכשיו שבעה מתחמים (הן סגורים והן אמפי-תיאטרונים) – פועלת מזה כתריסר שנים. מיטב האמנים של מדינת ישראל מגיעים להופיע בזאפה, כאשר ברוב המתחמים ניתן לקהל ערך מוסף בזכות תפריט אוכל משובח ובר משקאות עשיר, שאמורים להבטיח יחדיו חוויה הפועלת על כל החושים.

נקודת ההתחלה שלכם בדרך להופעה בזאפה היא, איך לא, רכישת כרטיס.

אופני רכישת כרטיסים לזאפה

כרטיסים לזאפה ניתן לרכוש במספר דרכים. האופציה הראשונה, המתאימה כמו כפפה ליד לצרכים שלנו בעת הנוכחית, היא להיכנס לאתר האינטרנט של הקבוצה, לראות את רשימת ההופעות ולרכוש ישירות, באמצעות כרטיס אשראי, כרטיס להופעה. לחלופין אתם יכולים להגיע למשרד הכרטיסים של הזאפה, הממוקם ברמת החייל. שימו לב שקיימת חובה להגיע עם תעודה מזהה כדי שניתן יהיה להיכנס לבניין.

חשוב לשים לב שזאפה מציעה מספר מתחמים. חלק מהם אינטימיים במיוחד, כך שמספר הכרטיסים בהם מצומצם יותר. במופעים מהסוג הזה ההמלצה הכמעט גורפת היא למהר ולרכוש את הכרטיסים לפני המופע, אפילו חודשים.

הסיבה לכך היא שהכרטיסים אוזלים במהירות גבוהה יחסית, וחשוב לא פחות – המקומות הטובים (הקרובים לאמן מרחק של מטרים ספורים) נתפסים ראשונים. גם באמפי-תיאטרונים של זאפה יש לעיתים ביקוש גבוה במיוחד, המביאים לכך שהכרטיסים למופעים המבוקשים אוזלים מהר יחסית.

המסע אחר המבצעים וההנחות

רכישת כרטיסים להופעה בזאפה כרוכה לא פעם בסכומי כסף גבוהים שיש לשלם, פעמים רבות גבוהים יותר ממקומות אחרים בהם ניתן לערוך הופעות בישראל. ההנחה העומדת מאחורי זה היא שזאפה מציעה מופעים באווירה שונה ממה שרגילים, עם סאונד מתקדם, צפייה מצוינת ומגוון אפשרויות קולינריות. אם מוסיפים לכך את העובדה שבחלק ממתחמי זאפה חלה חובה להזמין מנה כלשהי מתפריט האוכל, לצד המחיר שמשלמים על כרטיס הכניסה, מבינים מדוע מדובר בבילוי של מאות שקלים לבן אדם.

אתם יכולים לנסות לאתר מבצעים למופעים בזאפה, שיוזילו עבורכם את התמונה בעשרות אחוזים. כך למשל חלק מחברות האשראי מציעות כרטיסים מוזלים למופעים בזאפה, לרוב לאחר עמידה של הלקוח בתנאים מסוימים.

דוגמא נוספת היא מבצעי 1+1, שאף הם כמובן מוזילים את התמונה משמעותית. לגבי הופעה ספציפית, מומלץ לראות האם אפשר למצוא הנחה נקודתית אליה דרך מועדוני הצרכנות, אתרי הקופונים וכיוצא בזה. התשובה לשאלות האלה היא פעמים רבות חיובית, גם במקרה של מתחמי הופעות הנחשבים לאקסקלוסיביים דוגמת זאפה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן