משרד כרטיסים הדרן

משרד כרטיסים הדרןמשרד הכרטיסים הדרן פועל בנוף הישראלי כבר יותר מחמישה עשורים ונחשב לאחד הבולטים בתחום, גם אם מבחינת סדר גודל מדובר במשרד מצומצם יחסית.

כמו ביחס לכל משרד כרטיסים אחר, עולות בנקודת ההתחלה מספר שאלות ביחס אליו – שאלות שיכולות להגדיר את אטרקטיביות הפנייה אליו לצורך רכישת הכרטיסים. המאמר הבא יעשה לכם קצת סדר בבלאגן.

קווים לדמותו של משרד

משרד כרטיסים הדרן, הנמצא כיום בבעלותו הפרטית של דודי ברקוביץ', עוסק במספר תחומים. ההתמחויות העיקריות שלו הן הפקות ילדים, מופעי מחול, מופעי מוזיקה (הן מישראל והן מחוצה לה), תערוכות ועוד. המשרד פועל באופן מסורתי בגבולותיה של מדינת ישראל, אם כי בשנים האחרונות הוא לשווק כרטיסים גם מעבר לים: לראיה, מספר תערוכות שנערכו במדינות שונות בעולם.

יש לציין שבמועד הבדיקה שביצענו, מספר האירועים ששווקו על ידי משרד כרטיסים הדרן היה מצומצם בכל קנה מידה (בטח אם מעמידים אותו מול משרדים גדולים דוגמת לאן או קסטל). ייתכן שמדובר בתקופת פעילות מצומצמת ודי מקרית של המשרד, אבל גם בהחלטה גורפת של אנשיו להתמקד במספר קטן יחסית של אירועים, תהיה הסיבה להחלטה הזו אשר תהיה.

אופן הזמנת הכרטיסים

עם כל הכבוד להיסטוריה ולמאפיינים העיקריים של משרד כרטיסים הדרן, התכנסנו כאן כדי לדון בנושא מרכזי אחד: כרטיסים, כמובן. דרך ההפצה העיקרית של המופעים והאירועים המופצים על ידי משרד הדרן היא האתר איוונטים, דרכו נעשית המכירה בצורה מקוונת. את ההזמנה מבצעים באמצעות אתר אינטרנט ייעודי, כאשר התשלום הוא כמובן באמצעות כרטיס אשראי.

דרך אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים הדרן ניתן להגיע לעמוד רכישת הכרטיסים למופעים השונים, שלוקח אותנו בפועל לממשק של Eventim. שם מתבצע כל הליך הרכישה וההזמנה. יש מוקד הזמנות טלפוני אליו ניתן לפנות בכל שאלה, או לחלופין אם רוצים לבצע את ההזמנה דרך הטלפון ולא באמצעות כרטיס אשראי.

שימו לב שבהזמנה באמצעות האינטרנט אתם צפויים לשלם עמלה בת מספר שקלים. עמלה זו לכאורה מוכנסת לתוך מחיר הכרטיס, אך הוא הופך בכך ליקר יותר מאשר כרטיס הנרכש בקופות של איוונטים או בדרך אחרת.

מומלץ לראות טרם הרכישה את מדיניות ההזמנה ואיסוף הכרטיסים של כל מופע, מאחר ועשויים להיות כאן הבדלים בין המופעים השונים. בין השאלות שיש לשאול: האם ניתן להדפיס את הכרטיסים עצמאית? מתי יש להגיע לקופות או למקום ההופעה על מנת להוציא את הכרטיסים? וכן הלאה.

עוד בנושא:

משרד כרטיסים לאן

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן