דקה 90 הזמנת כרטיסים

דקה תשעים הזמנת כרטיסיםדקה 90 הוא מונח ששאוב אמנם מעולם הכדורגל, אבל משמש רבות בתחום התיירות. חברת דקה 90, המגדירה את עצמה כחלוצת התיירות המקוונת בישראל, מתמחה בשיווק מוצרי תיירות על בסיסי זה. אצלה תוכלו לרכוש טיסות, מלונות, חבילות נופש, הסעות, טיולים מאורגנים ואפילו ביקור במכוני ספא, הן בישראל והן מחוצה לה.

חלפו לא מעט שנים מאז שחברת דקה 90 הוקמה, וכיום הזמנה אינטרנטית היא מקובלת הוא אפילו בגדר סטנדרט של ממש בחלק מהמקרים. כיצד מתנהלת אם כן חברת דקה ה-90 בתחום שהפך תחרותי? כדי לענות על התשובה הזו, דרושה סקירה של אופני הזמנת הכרטיסים והמוצרים דרך החברה.

ההמלצה העיקרית: הזמנה באינטרנט

מאז יום היווסדה, ניסתה חברת דקה 90 לקדם את רכישת המוצרים התיירותיים דרך אתר האינטרנט שלה. אתם בטח מכירים כבר את הרציונל: החברה מעלה לאתר האינטרנט שלה דילים ועסקאות שונות, ומצהירה שהמחיר שלהם תקף אך ורק להזמנה אינטרנטית.

כלומר, אתם יכולים להתקשר לחברה או לבקר בסניף שלה בנמל התעופה בן גוריון, ותקבלו מחיר שונה לחלוטין עבור אותו מוצר מאשר המחיר המוצג באתר האינטרנט. כל עוד תבצעו את ההזמנה דרך אתר האינטרנט, תקבלו את המחיר המופיע בו (שהוא לרוב זול יותר מאשר בפלטפורמות המכירה האחרות). אתם יכולים להתקשר למוקד הטלפוני של דקה 90, לשאול שאלות ולקבל מידע, כמובן, כאשר אופן הביצוע הטכני של ההזמנה מגדיר את המחיר שתשלמו בסופו של תהליך.

סוגיה משמעותית נוספת היא דמי הטיפול, שמייקרים את מחיר הרכישה בכמה עשרות שקלים או דולרים. בלי קשר לשאלה האם המחיר המוצג טלפונית או בדלפק הדקה ה-90 הוא זול יותר או יקר יותר. נכון למועד הבדיקה שלנו, במחצית השנייה של שנת 2018, מדובר בסכומים לא מבוטלים. על הזמנה טלפונית או בדלפק הדקה ה-90 תשלמו סכום נוסף של 35 דולרים לאדם כאשר הוזמן מוצר תיירותי בחו"ל, או סכום של 39 ₪ לאדם במקרה של הזמנת מוצר תיירותי הקשור לתיירות הפנים של מדינת ישראל.

כך תבצעו עסקאות בצורה נכונה

בכל מקרה, חשוב שתשימו לב לכל האותיות הקטנות של העסקה. כך למשל חשוב לברר כבר במעמד הרכישה מתי ואיך תקבלו את הכרטיסים, מכיוון שהיו דברים מעולם: אנשים שלא היו מודעים לכך שהכרטיסים נשלחו אליהם במייל, לדוגמא, והגיעו בלעדיהם לשדה התעופה. קראו תמיד את האותיות הקטנות, מכיוון שההשפעה שלהן על מחיר הטיול או אפילו חוויית הטיול עשויה להיות מהותית.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן