דילים לאילת

דילים לאילתאילת היא עיר הנופש מספר אחת בישראל. מדי שנה מגיעים אינספור ישראלים לנקודה הדרומית ביותר על המפה שלנו על מנת ליהנות מחופש מוחלט: מלון מפנק ועמוס מתקנים ופינוקים, חופי ים נהדרים, פעילויות לכל בני המשפחה, קניות (באילת לא משלמים הרי מע"מ) ועוד.

עם כל ההנאה שבדבר, צריך לזכור שמחירי חבילות נופש לאילת עלולים להיות גבוהים באופן יחסי: למעשה, פעמים רבות הם גם יקרים יותר מאשר גיחה ליעד כלשהו בחו"ל. החיפוש אחר דילים לאילת מאחד הרבה מאוד ישראל, בתנאים האלה, והוא עשוי לספק לכם בסוף הדרך את ההנחה המשמעותית שאתם מצפים לה.

הזמנה בדקה ה-90

הדרך הראשונה למצוא דילים לאילת היא פשוט לחכות בסבלנות עד הרגע האחרון – מספר ימים או אפילו מספר שעות לפני מועד הטיסה או ההזמנה של החדר במלון. לא קשה להבין מדוע.

הגורמים הרלוונטיים (ביניהם חברות התעופה, בתי המלון, חברות התיירות וכדומה) יעדיפו בדרך כלל למכור כרטיסים או לאפשר הזמנת חדרים במחיר מוזל משמעותית, מאשר שהם לא יימכרו בכלל. חשבו למשל על מטוס לאילת היוצא כשחצי מהמושבים בו ריקים, ועל הרצון של חברת התעופה למלא אותם גם במחיר של הוזלה משמעותית בכרטיס ביום האחרון.

בחירת מועד החופשה

לאילת בדרך כלל קופצים בקיץ או בחגים, בהם הילדים ולרוב גם ההורים פנויים ומחפשים תעסוקה בנרות. ברור שהמחירים של חבילות הנופש, הטיסות, המלונות ואפילו חלק מהאטרקציות של אילת עולים פלאים במועדים האלה. לכן מי ש"מתפשר" ובוחר חופשה בתאריכים אחרים, מבוקשים פחות, יוכל ליהנות מיופי של הנחות. מזג האוויר באילת מאפשר יופי של חופשה בדרך כלל גם בעונות המעבר, לדוגמא, ובמצבים מסוימים אפילו בחורף.

אנחנו ממליצים לכם לא להתבונן רק במחיר, אלא לשים לב למזג האוויר הצפוי ולמידת ההתאמה של החופשה לצרכים שלכם. חשוב שתדעו שבחירת תאריך אחר יכולה לספק לכם לא מעט דילים.

חיפוש מבצעים והנחות

שוק התיירות באילת הוא די תחרותי, והגורמים הקשורים אליו נוקטים במאמצים מרובים כדי לקלוט אליהם לקוחות. המשמעות מבחינתכם יכולה להיות הוזלה משמעותית של המחיר. בתי המלון לדוגמא יכולים להציע הנחות משמעותיות עבור השוהים בהם מספר מסוים של לילות, הטבות דוגמת ילדים בחינם וכן הלאה.

מומלץ תמיד לברר אם ניתן למצוא דילים לאילת במועדוני הצרכנות שחברים בהם, דרך כרטיסי האשראי הנמצאים בארנק שלנו וכן הלאה. בנוסף לכך, אתרי הקופונים למיניהם – שהפכו להיות להיט גדול בישראל לפני מספר שנים – מציעים אף הם דילים לאילת, לרוב בתאריכים מוגדרים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן