הזמנת כרטיסים לגלובס מקס

גהזמנת כרטיסים לגלובס מקסלובוס מקס היא רשת בתי קולנוע שהוקמה ב-2007 והתפתחה מאז משמעותית. הרשת, ששמה לה למטרה לתרום לפיתוח תרבות קולנוע גם בפריפריה, מונה כיום כתריסר סניפים מצפון לעד לדרום.

בדרך כלל לא מדובר בקומפלקסים ענקיים של בילוי ופנאי, דוגמת המרכזים הגדולים של סינמה סיטי ויס פלאנט, אבל יכול מאוד להיות שהרשת תמשיך ותתפתח בעתיד הקרוב גם בכיוון הזה.

בסקירה הבאה, תקראו את כל מה שחשוב לדעת על אופני ההזמנה של כרטיסים לרשת גלובוס מקס – כולל הדרכים שלכם לקבל הנחה במחיר הכרטיס.

האפשרויות המקובלות: מאינטרנט ועד לקופה

כמו כל בית קולנוע אחר, גם במקרה של גלובוס מקס יש מספר אופני הזמנה עיקריים של כרטיסים. האופציה הראשונה היא להגיע באופן ישיר לקופות בית הקולנוע הרלוונטי, בין אם מספר ימים (פחות נוח לרוב האנשים) ובין אם מספר שעות או אפילו דקות לפני תחילת ההקרנה.

רכישת כרטיסים בקופות נחשבת לדרך הזולה מכולן, מכיוון שהיא מוציאה מהתמונה את עמלות ההזמנה הדי מתסכלות שאנו צריכים לשלם בהזמנה אינטרנטית למשל. מה שכן, אם מגיעים לבית הקולנוע בדקה ה-90, ממש לא בטוח שיהיו כרטיסים זמינים שמציעים ראות טובה. חשבו למשל על הקרנות של שוברי קופות בסופי שבוע, בהן הסיכוי שלכם למצוא כרטיס במיקום סביר בדקות שלפני הסרט הוא נמוך מאוד.

לרשת גלובוס מקס יש אתר אינטרנט וגם אפליקציה ייעודית לטלפונים הסלולריים, דרכם ניתן לבצע את הזמנת הכרטיסים לסרט נתון. אופציה זו היא מן הסתם הנוחה והזמינה מכולן. אנחנו יכולים באמצעותה להזמין כרטיסים לסרטים הן מספר שעות לפני ההקרנה והן מספר ימים, לראות על גבי מפת האולם את המושבים שנותרו ריקים ולבצע את הרכישה בצורה מאובטחת באמצעות כרטיס אשראי. החיסרון העיקרי של ההזמנה האינטרנטית, כפי שציינו מעלה, הוא העמלות המייקרות את מחיר הכרטיס במספר שקלים.

מבצעים מיוחדים והנחות

כמעט כל רשת מציעה מגוון הנחות לסרטים, וזה נכון גם במקרה של גלובוס מקס. בין היתר תוכלו ליהנות מהנחה של עשרות אחוזים או מכרטיסי 1+1 דרך חלק מחברות האשראי, מועדוני הצרכנות ועוד. שימו לב שקבלת ההנחה מותנית לרוב בעמידה בתנאים מסוימים, דוגמת הגעה לסכום הוצאות מינימלי חודשי בכרטיס האשראי.

בנוסף לכך תוכלו למצוא תעריפים מוזלים יותר לאוכלוסיות מוגדרות, דוגמת סטודנטים או גמלאים (בהצגת תעודה מתאימה בקופות האולמות), וכן להוזיל את העלויות באמצעות כרטיסי מנוי בני עשר או שתיים עשרה כניסות.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן