גוליבר הזמנת כרטיסים

גוליבר הזמנת כרטיסיםחברת גוליבר הפכה מאז הקמתה ב-2001 לשם דבר בתחום התיירות בישראל. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי תיירות – טיסות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, מלונות, השכרת רכב ועוד – כאשר ב-2017 השתמשו בשירותי החברה, על פי הנתונים שהיא מספקת, כ-200,000 איש.

גוליבר פועלת כיום בעיקר בזירה הדיגיטלית, מה שמהווה שינוי מסוים של חוקי המשחק שהכרנו בתחום התיירות. הנה כל מה שחשוב שתדעו על הזמנת כרטיסים ומוצרי תיירות אחרים דרך גוליבר, כולל טיפים שיהפכו לכם את החיים לפשוטים יותר.

אז איך מזמינים?

ההתבססות של גוליבר על המדיה הדיגיטלית – אתר אינטרנט ואפליקציה בעיקר – הוציאה מהתמונה את אופן הרכישה המסורתי של כרטיסים דרך סניפים פיזיים המפוזרים בערים השונות. זה לא אומר שאי אפשר לקבל מענה אנושי במהלך ההזמנה, ממש לא. לגוליבר יש מוקד שירות לקוחות והזמנות טלפוני, שלפי החברה מספק שירות גם אחרי השלמת ההזמנה.

אתם יכולים כמובן לבצע את ההזמנה בצורה טלפונית, אבל ממש לא בטוח שכדאי לכם. הסיבה היא, ניחשתם אולי נכון, שהזמנה דרך הטלפון היא יקרה יותר עקב עמלות הטיפול המתווספות לתוך המשוואה הכלכלית (מה שקיים לרוב בתחום התיירות אבל לא בתחומים אחרים, דוגמת קולנוע למשל).

נכון לנקודת הזמן הנוכחית של המחצית השנייה של שנת 2018, מדובר בעמלות המגיעות לסכומים לא מבוטלים: הזמנה טלפונית כרוכה בתשלום דמי טיפול בגובה של 35 דולרים לאדם במקרה של הזמנת מוצר תיירותי הקשור לחו"ל, או 35 שקלים ואדם בהזמנות של מוצרים בגבולות מדינת ישראל.

זהו סכום כסף לא מבוטל, כאשר האמונה היא שאפשר בהחלט להימנע ממנו. יש אנשים למשל שמקבלים את כל המידע שהם צריכים דרך המוקד הטלפוני, כי בכל זאת הם מחפשים מענה אנושי שיספק להם תשובות לשאלות, ולאחר מכן (או אפילו תוך כדי) מבצעים את ההזמנה בפועל דרך האינטרנט או האפליקציה.

התנאים שמשפיעים על העסקה

נקודה חשובה נוספת היא המחירים המוצגים באתר או באפליקציה עבור מוצרי התיירות השונים. כפי שמצהירה חברת גוליבר, המחירים האלה רלוונטיים אך ורק להזמנה דרך הפלטפורמות הדיגיטליות, בלי קשר לשאלת העמלה בה עסקנו קודם לכן.

במילים אחרות: יכול להיות מצב בו המחיר המוצג באתר יהיה שונה מאשר המחיר שיימסר לכם בשיחת הטלפון עם נציגי החברה. שימו לב תמיד מה אתם מזמינים ועקבו אחר המסמכים שאתם מקבלים במייל – כלל שצריך להיות נכון בהתנהלות על כל חברת תיירות באשר היא, גדולה וקטנה כאחד.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן