הזמנת כרטיסים לבית"ר ירושלים

הזמנת כרטיסים למשחק של ביתר ירושליםבית'ר ירושלים היא מקבוצות הכדורגל האהודות בישראל, קבוצה שמצליחה לחרוג מגבולות הספורט (לטוב או לרעה). היא משחקת באצטדיון טדי, על כ-30,000 המקומות שבו, רובם מלאים בכל משחק ליגה.

אם גם אתם מעוניינים לשבת ביציעי טדי, תרצו בוודאי לדעת מהן דרכי רכישת הכרטיסים האפשריות עבורכם. המאמר הבא יספק לכם את התשובות.

אתר האינטרנט של בית"ר ירושלים

כמו כל קבוצת כדורגל מובילה המכבדת את עצמה, גם לבית"ר ירושלים יש אתר אינטרנט. האתר כולל את רשימת המשחקים הקרובים של החברה וקישור לממשק ההזמנה המקוון, בו ההזמנה נעשית באמצעות כרטיס אשראי. מהבדיקה שעשינו הממשק נוח באופן יחסי, גם אם עמלות ההזמנה – אליהן נתייחס בהמשך – פוגעות מעט באטרקטיביות של דרך הזמנה זו.

הזמנת כרטיסים לבית"ר ירושלים דרך האינטרנט היא האופציה הנוחה מכולן. את ההזמנה אפשר לבצע בכל זמן ומכל מקום, בלי שיש צורך לצאת מפתח הבית. בנוסף, הכרטיסים נשלחים למזמין בדואר אלקטרוני. הוא יכול להדפיס אותם בביתו ולהגיע איתם לקופות, מה שבוודאי הופך עבורו את החיים לפשוטים יותר ומונע המתנה ארוכה בתורים לקופות.

משרדי כרטיסים

אופציה נוספת לרכוש כרטיס למשחק של בית"ר ירושלים היא דרך משרדי הכרטיסים, אשר חלקם מקיימים שיתוף פעולה עם הקבוצה. במקרה של משרד כרטיסים רשמי, אתם אמורים לקבל אותם במחירי קופה פחות או יותר (כי בכל זאת יש עמלות הזמנה דרך האינטרנט ובאפיקים אחרים). בדיקה שעשינו לגבי משחק נקודתי של בית"ר, הראתה שכרטיסים בהזמנה טלפונית או אינטרנטית עלו 71 ₪. במקרה של רכישת כרטיסים ישירות במשרד הכרטיסים "לאן", שסיפק אותם למשחק הנתון, המחיר היה זול בחמישה שקלים.

אתרי הכרטיסים עשויים אף הם להציע לכם כרטיסים למשחקים של בית"ר. ניתן להזמין דרכם בצורה פשוטה, אבל קודם חשוב לבדוק מספר דברים. ראשית, שמדובר בכרטיסים אותנטיים ולא מזויפים (היו דברים מעולם, גם במשחקים של בית"ר). שנית, מומלץ להשוות את מחירי הכרטיסים למחירי הקופה, ולראות אם אין פער גדול מדי. חבל לשלם עמלה בת עשרות שקלים עבור כרטיסים שניתן יהיה לרכוש בצורה זולה משמעותית בדרך אחרת.

אל תשכחו את המנויים

לקבוצה אהודה כמו בית"ר ירושלים יש רשימה ארוכה מאוד של מנויים בכל שנה, התקפים לכל משחקי הבית בפלייאוף. אתם יכולים לרכוש את המנוי העונתי ישירות או דרך משרדי כרטיסים, כאשר המחיר שמשלמים פר משחק במקרה הזה אמור להיות זול יותר. כמובן שהזמנת מנויים צריכה להיות שמורה למי שמתכוון להגיע לחלק הארי של משחקי הקבוצה, אם לא לכולם. אחרת, מדובר בבזבוז כסף של ממש.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן