כרטיס אשראי שופרסל

כרטיס אשראי שופרסלכרטיס האשראי של שופרסל היה בחודשים האחרונים מקור למחלוקות לא פשוטות בין שחקני ענק בשדה המשחק, מחלוקות שעלולות להגיע גם לכותלי בתי המשפט.

חברת לאומי קארד, שהנפיקה במשך שנים את כרטיסי האשראי המשמשים גם כרטיסי מועדון לקוחות של שופרסל, הפסידה את הזכות לחברת Cal. הדבר יצר בלבול אצל חלק ממחזיקי הכרטיסים והעלה שאלות על מה שהשתנה במצב החדש, אם בכלל.

במאמר הבא, נסקור בפניכם את מאפייני כרטיס האשראי הנוכחי של שופרסל ונסביר לכם איך ניתן להצטייד בו.

הכירו: כרטיס האשראי של שופרסל

כרטיס אשראי שופרסל לא השתנה במהות שלו גם לאחר שינוי הגורם המנפיק. הכרטיס מקנה עד היום הנחות נקודתיות בסניפי רשת השיווק, אפשרות לבחור חמישה מוצרים בהנחה קבועה, ימי קניות אטרקטיביים לחברי מועדון, מתנת הצטרפות וכן הלאה. מיותר אולי לציין שזהו כרטיס אשראי בינלאומי לכל דבר ועניין, שניתן להשתמש בו לכל מטרה גם מחוץ לסניפי רשת השיווק.

שימו לב שכרטיס האשראי הקודם של שופרסל, מבית לאומי קארד, כבר אינו תקף. מהידוע לנו חברת כאל אפשרה למחזיקי הכרטיס לעבור אוטומטית לכרטיס החדש, עם אותם תנאים. לאומי קארד, אגב, השיקה במקביל את הכרטיס ה-Pay Back.

למרות שהוא לא משמש כרטיס מועדון ולא מקנה הנחות נקודתיות בשופרסל, אחוזים מסוימים מהרכישה ברשתות שיווק (כולל שופרסל) נצברים בכרטיס בצורה של Pay Back. המשמעות היא שלאחר הגעה לסכום מסוים, יקבל הלקוח זיכוי כספי.

אז איך מזמינים?

אם אין לכם עד כה כרטיס של שופרסל, ואתם מעוניינים להנפיק, תוכלו לעשות זאת בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא לגשת לסניפי שופרסל, אשר ברבים מהם יש עמדת הנפקה של כרטיסי אשראי. כל שיש לעשות בהקשר הזה הוא למלא את הפרטים הנדרשים ולהמתין עד לשליחת הכרטיס בדואר כעבור מספר ימים.

המציאות מראה שרוב האנשים לא ממש קוראים לעומק את המסמכים שהם חותמים עליו, בטח בנסיבות דוגמת חתימה על הסכם במהלך הביקור בסופר, אבל אנחנו כן ממליצים לכם להקדיש מספר דקות לקריאת התנאים העיקריים של העסקה.

את הכרטיס תוכלו להזמין גם דרך הגורם המנפק, שהוא כאמור כיום חברת כאל. אתם יכולים למלא את הפרטים שלכם באתר כאל או לפנות למוקד השירות הטלפוני של החברה. גם כאן אתם תקבלו את הכרטיס בדואר כעבור פרק זמן מסוים, כשהוא מופרד מהקוד האישי שלו. בררו תמיד האם הכרטיס מצריך פתיחה על ידכם, ואם כן – באילו דרכים ניתן לעשות את זה.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן