הזמנת כרטיסי ישראכרט

הזמנת כרטיסי ישראכארטחברת ישראכרט נוגעת לחיים של רבים מאיתנו, ולו מכיוון שלאחוז משמעותי מבין האוכלוסייה בישראל יש את אחד הכרטיסים של המותג. קבוצת ישראכרט, הפועלת בתחום כבר יותר מארבעה עשורים, מציעה מגוון רחב של כרטיסי אשראי, מועדוני לקוחות, פתרונות פיננסיים ועוד. הקבוצה פועלת גם בשדה המשחק העסקי ומקיימת הסדרים עם מגוון גופים וחברות.

מעבר לסטטיסטיקה, המצביעה על יותר מארבעה מיליון כרטיסי אשראי של ישראכרט בישראל, צריך לזכור שכל כרטיס הוא עולם ומלואו ומצריך בנקודת ההתחלה הזמנה. כך תעשו את זה נכון.

אמצעי ההזמנה העיקריים

הזמנת כרטיס אשראי מבית ישראכרט יכולה להתבצע במספר דרכים, גם אם באופן מסורתי ובדומה לחברות האשראי האחרות ביקור בסניפים פיזיים אינו חלק מהן (כי לא ידוע לנו על סניפי ישראכרט, מעבר למטה החברה המרכזי בתל אביב).

את קבלת המידע על הכרטיסים השונים וההזמנה שלהם אתם יכולים לבצע דרך מוקד שירות הלקוחות הטלפוני, אשר זמין בימים ראשון עד חמישי משעות הבוקר ועד לשעות אחר הצהריים. בחלק מהכרטיסים המופעים באתר האינטרנט של ישראכרט הופיעה בקשה לפנייה באמצעות דואר אלקטרוני, וזו דרך נוספת ליצור קשר עם אנשי החברה.

בניגוד לחלק מחברות האשראי האחרות, לא מצאנו באתר של ישראכרט אפשרות למילוי ממוחשב של הפרטים הנדרשים לצורך הנפקת כרטיס האשראי, וגם לא אפשרות להשראת פרטים לגבי כרטיס רלוונטי. מכאן נראה שדרך ההצטרפות הטלפונית היא הנפוצה והנגישה ביותר מנקודת המבט של אנשים המעוניינים להזמין כרטיסים מבית ישראכרט.

חשוב לשים לב שבחלק מהמקרים ישראכרט משווקת כרטיסים בשיתוף פעולה עם גורם כזה או אחר, למשל רשת שיווק. במקרים האלה אתם יכולים בהחלט לבדוק האם אפשר להזמין את הכרטיס דרך אותו גורם.

רשת שיווק למשל תציע פעמים רבות עמדות הרשמה ומילוי פרטים בסניפים שלה, מה שמונע את הצורך ליצור קשר ישירות עם חברת ישראכרט. לכל כרטיס יש חוקים משלו מהבחינה הזו, אותם אנחנו ממליצים לכם לברר לפני תחילת הליך ההזמנה.

למה חשוב לשים לב?

בהזמנה של כרטיס אשראי נדרשת תמיד זהירות ואף דיסקרטיות. זו הסיבה שכרטיסי האשראי של ישראכרט, הנשלחים לרוב בדואר ללקוחות שלהם, מגיעים כשהם סגורים לשימוש – הפתיחה תיעשה בדרך כלל בצורה טלפונית באמצעות מענה אוטומטי. עוד ראוי להזכיר את הקוד הסודי, שמטעמי בטיחות צריך להיות מוסתר ונפרד מהכרטיס.

אם אחד מהדגשים האלה לא התקיים במקרה שלכם, ייתכן שכדאי לכם ליצור קשר עם חברת ישראכרט לצורך בירור.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן