הזמנת כרטיסי ויזה כאל – Cal

הזמנת כרטיסי ויזה כאל – Calלכל ישראלי יש בארנק שלו כרטיס אשראי אחד לפחות, בו השימוש נעשה באופן שוטף. סבירות לא קטנה שאחד הכרטיסים הוא מבית ויזה כאל, הנחשב לאחד המותגים המובילים. תחת המותג תמצאו רשימה של כ-15 כרטיסים, המיועדים לאוכלוסיות מוגדרות, לדפוסים ספציפיים של שימוש וכיוצא בזה.

אנחנו ממליצים לכם לבדוק את ההתאמה של כל אחד מהכרטיסים הרלוונטיים לצרכים שלכם, אך לא לוותר על בדיקה משמעותית אחרת – האופן בו ניתן להזמין אותם בפשטות הלכה למעשה.

האופציה הנוחה: האינטרנט

כיום האינטרנט משמש כלי עיקרי דרכו אנחנו מבצעים פעולות ומקבלים החלטות, והוא נוגע גם לשימוש שלנו בכרטיסי אשראי. הזמנת כרטיסי ויזה Cal יכולה להיעשות דרך אתר האינטרנט הרשמי של החברה, בו פירוט על הכרטיסים השונים שהיא מספקת (לרבות ההטבות המרכזיות, תנאי השימוש, אוכלוסיית היעד וכן הלאה).

הליך ההזמנה דרך האינטרנט מבוסס על מספר שלבים עיקריים: הכנסת פרטים אישיים, פרטי התקשרות, השכלה והכנסה (כדי לראות האם הכרטיס יכול להיות מונפק בכלל או לקבוע את תנאיו), פרטי חיוב ואישור ההזמנה. לאחר שמתקבל ה-OK שהתהליך עבר בהצלחה, יש להמתין לאישור הבקשה ולקבלת הכרטיס.

אופציה אחרת היא ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של ויזה כאל, בו ניתן מן הסתם לקבל פרטים על הכרטיסים השונים, לבחור בכרטיס ולהזמין אותו טלפונית לאחר מסירת פרטי בנק ואשראי. לא ידוע לנו על סניפים של ויזה כאל בהם אפשר לבצע את התהליך פרונטלית מול נציגים, אך בנקודת הזמן הנוכחית זה די מובן מאליו.

דגשים כלליים שחשוב לשים אליהם לב

טרם תחילת הליך ההזמנה, מומלץ לקרוא היטב את תנאי ההנפקה והשימוש בכרטיס כדי למנוע הזמנה מיותרת של כל כרטיס שבכלל לא מתאים לכם. כך למשל את חלק מהכרטיסים של ויזה כאל ניתן להזמין אונליין רק אם עומדים בתנאים מוגדרים, דוגמת החזקה של כרטיס אשראי אחד לפחות מטעם חברת אשראי או בנק, גיל מינימלי של 18 וקיום חשבון בנק פרטי ולא עסקי.

חברת ויזה כאל מנפיקה לרוב את הכרטיסים במשלוח עד פתח הבית, כאשר היא מצהירה על פרק זמן די מינימלי של מספר בודד של ימים. כמיטב המסורת הכרטיס מגיע עם קוד סודי בנפרד, אותו יש לגלות, לשנן ולאחר מכן להשמיד את המכתב. את הכרטיסים יש צורך לפתוח בדרך כלל דרך אתר אינטרנט, מספר טלפון וכדומה, גם אם ישנם כרטיסים הנפתחים אוטומטית לאחר מספר ימים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן