הזמנת כרטיסי מסטרקארד

מאסטר קארדמסטרקארד הוא כרטיס אשראי – או למעשה סדרה של מספר כרטיסים שונים – המהווים משתנה מרכזי מאוד במשוואת כרטיסי האשראי הפועלים בישראל. רבים בוחרים להזמין לעצמם את אחד מכרטיסי מסטרקארד, תוך שהם מצפים לכרטיס שיתאים לצרכים שלהם באופן מלא, ורצוי שגם יהיה עמוס בהטבות.

אבל איך בכלל מתחילים את תהליך ההזמנה של הכרטיס? במאמר הבא נספק עבורכם את התשובות לשאלות אלה ואחרות.

כך מצטיידים בכרטיס מסטרקארד

בעולם כרטיסי האשראי הישראלי, הזמנת פיזית של כרטיס אשראי, במקום המספק כרטיסים כאלה, כמעט ולא נעשית. התהליך מבוסס תחת זאת על הזמנה של כרטיס, בדיקה שהאדם אכן רשאי לקבל אותו (על פי תנאי הכרטיס, אישור הבנק וכדומה) וקבלה של הכרטיס כעבור מספר ימים בדואר. הכרטיס יגיע כאשר הוא סגור, כשחובת הפתיחה מוטלת לא פעם על המקבל. סימן היכר נוסף הוא הקוד הסודי, שאמור להגיע כאשר הוא מופרד מהכרטיס וגם מוסתר.

חברת מסטרקארד פועלת על פי אותם סטנדרטים, כשהזמנת הכרטיס יכולה להיעשות בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא פנייה למוקד שירות הלקוחות הטלפוני של מסטרקארד. במוקד זה תקבלו מענה אנושי שיוכל לספק לכם את המידע על הכרטיסים השונים, להמליץ לכם על הכרטיס המתאים לכם ולקבל מכם את הפרטים האישיים שיאפשרו את הנפקת הכרטיס (וגם חיוב שלו בעת הצורך).

מצד אחד המענה האנושי הזה מבורך מבחינתם של אנשים רבים, אבל מנגד המענה הטלפוני מחייב אותנו להיצמד לשעות הפעילות של המוקד (שפועל בימים ראשון עד חמישי בשעות 9:00-16:00) וגם מחייב מאיתנו להמתין, לעיתים לא מעט.

דרך ההתנהלות השנייה נעשית באמצעות האינטרנט. חברת מסטרקארד מפרטת באתר שלה על הכרטיסים השונים. יש ממשק שמאפשר מילוי פרטים אישיים לצורך קבלת הכרטיס. כאן אין זמן המתנה, כאשר את הזמנת הכרטיס הראשונית ניתן לעשות בכל זמן ובכל מקום. לא בטוח שהמידע הזמין באתר באמת יספק תשובה לכל שאלה שלכם, אבל ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני בכל מקרה לכל שאלה.

אנחנו ממליצים לכם לבדוק במספר עיניים את תנאי הכרטיס שאתם עתידים להזמין, לא רק בנקודת הזמן הנוכחית אלא גם בעתיד. גם למסטרקארד, כמו לכל מותג אחר, יש כרטיסים אשר מתחילים לשלם עליהם דמי כרטיס לאחר תקופה מסוימת של פטור. מי שלא מודע לכך, ולא מנסה לנהל משא ומתן להפחתת או לביטול דמי הכרטיס, עלול לשלם סכומי כסף שייראו על ידו כמיותרים. זוהי רק אחת הסוגיות שחשוב לשים לב אליהן.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן