הזמנת כרטיסים לאייל גולן

הזמנת כרטיסים לאייל גולןשמו של אייל גולן נמצא בכותרות תמיד, כך עושה רושם. לא תמיד האזכורים הם בהקשרים מחמיאים, אבל עם עובדה אחת אי אפשר להתווכח: אין הרבה אמנים ישראלים שהם מצליחים ומושמעים כמו אייל גולן, הנחשב לאחד מ"מלכי" הזמר הים תיכוני בישראל.

ההופעות של אייל גולן מלאות כמעט תמיד, כך שרכישת כרטיסים אליהן אינה דבר פשוט. באילו דרכים תוכלו לעשות את זה?

האתר הרשמי

האתר הרשמי של אייל גולן הוא המקום הראשון אליו פונים רבים במטרה לחפש כרטיסים להופעות שלו. ההנחה היא שכאן אפשר יהיה לקבל את כל המידע על ההופעות הקרובות ולבצע את הרכישה ממקור מוסמך ואמין.

בפועל לאייל גולן יש אתר אינטרנט, אך הוא מעט בעייתי מבחינת ממשק הזמנת הכרטיסים. אין את הקטגוריה המסורתית של "הופעות" אלא לשונית של "אמני ליאם הפקות", בה תוכלו לראות ברשימת ההופעות גם אמנים אחרים המיוצגים על ידי אותה חברת הפקות. במועד הבדיקה שלנו, למשל, אנחנו לא מצאנו באתר הופעה של אייל גולן אלא של נסרין קדרי.

אתרי הכרטיסים

אופציה אחרת היא לגשת לאתרים, או לחלופין לקופות, של משרדי הכרטיסים. השם של אייל גולן הוא שם שיכול לתרום רבות למוניטין של משרד כרטיסים ולביקוש של האנשים אליו, ולכן ייתכן מצב בו משרדים שונים יספקו כרטיסים להופעות שונות של אייל גולן.

במקרה הזה תוכלו לבצע את ההזמנה באפיקים שונים שמעמיד משרד הכרטיסים, בעיקר קופות פיזיות, מוקד הזמנות טלפוני או אתר אינטרנט. אפרופו אינטרנט, תמיד מומלץ לנסות באתרי הכרטיסים: רק ודאו קודם לכם שאלו הם אתרים לגיטימיים, ללא חשש מזיופים או ממעשי מרמה.

בדקו תמיד האם אפשר להשיג כרטיסים גם דרך קופות המקום בו עתיד להיערך המופע, בין אם היכל תרבות, אמפי-תיאטרון, מתחם הופעות או כל דבר אחר – יכול להיות שגם דרכם תוכלו לבצע את ההזמנה. לא היינו ממליצים לכם לנסות את מזלכם בהגעה להופעה של אייל גולן ללא כרטיס, כי במופעים רבים הכרטיסים אוזלים הרבה לפני יום המופע.

על מה חשוב להסתכל?

לגבי כל אחת מדרכי ההזמנה, אנחנו ממליצים לכם לברר מראש מספר דברים. ראשית, מהו אופן האיסוף של הכרטיסים לאחר ההזמנה. יש אנשים שמתעלמים מהשאלה הזו, לא דואגים לכרטיס מבעוד מועד ולא יודעים כיצד הם אמורים לאסוף אותו. בנוסף לכך בדקו תמיד האם אתם משלמים עמלה על הכרטיס בדרך שבחרתם להזמין אותו. הזמנה דרך האינטרנט, לדוגמא, כרוכה כמעט תמיד בעמלה בגובה של מספר שקלים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן