אטרקציות לילדים – פארקי מים

אטרקציות לילדים – פארקי מיםביקור משפחתי בפארק מים הוא בילוי אולטימטיבי במזג האוויר הישראלי הלוהט. למרות שמספר הפארקים בישראל אינו אינסופי, עדיין תוכלו למצוא מצפון ועד לדרום מספר פארקים משובחים, שיציעו עבורכם בריכות שחייה מכל הסוגים, מגלשות, מתקנים לילדים, מתחמי ספא ולעיתים גם מופעים והפעלות סביב השעון.

איך מזמינים כרטיס?

לכל פארק מים בישראל יש את אופני הזמנת הכרטיסים המזוהים איתו, אבל בגדול מדובר במספר דרכים עיקריות. הראשונה שבהן היא פשוט להגיע באותו יום לקופות ולרכוש שם את הכרטיסים. אלא אם מדובר בנסיבות חריגות דוגמת יום סגור או תפוסה מלאה, לא אמורה להיות לכם בעיה לרכוש את הכרטיסים בקופה (במזומן או באשראי).

אם אתם רוצים להיערך מראש על כרטיסים – וזה בהחלט מומלץ מלא מעט סיבות – תוכלו לעשות זאת בחלק מהמקרים באמצעות אתר האינטרנט של פארק המים הנתון, הכולל מערכת להזמנת כרטיסים. אופציה אחרת היא ליצור קשר טלפוני עם מוקד המכירות של הפארק ולבצע את הרכישה דרכו, כאשר במקרה זה הכרטיסים לרוב ימתינו למזמינים בקופות הפארק ויינתנו לו לאחר הצגת תעודה מזהה וכרטיס האשראי בו נעשתה ההזמנה.

חלק ממשרדי הכרטיסים הפועלים בישראל מציעים אפשרות לרכישה כרטיסים עבור אטרקציות שונות, כולל כמובן פארקי מים. במקרה הזה יש לבחון את אופן ההזמנה וגם את דרכי קבלת הכרטיסים, שמן הסתם ישתנו בכל אחד מהמשרדים. האינטרנט מהווה שחקן משמעותי בתחום גם מהבחינה הזו.

כך תתמודדו עם המחיר הגבוה

הבעיה העיקרית עם פארקי מים היא שהמחיר שלהם אינו פשוט, כאשר יש פארקים שגובים מחיר תלת ספרתי על כרטיס בודד. אם לוקחים בחשבון שמשפחה ממוצעת דורשת מספר כרטיסים לפחות, וכן שישנן עלויות נלוות דוגמת חניה, דלק או אוכל, נתקלים בהוצאה שלא בהכרח פשוט להתמודד איתה. כאן כבר מתחיל המסע לחיפוש אחר ההנחות, שלמרבה השמחה כן צפוי לספק לכם בסוף הדרך פתרונות.

ראשית מומלץ לראות מהי מדיניות המבצעים של פארק המים עצמו, מכיוון שיש פארקים שמציעים מחירים מוזלים לאוכלוסיות מוגדרות (ילדים, בעלי מוגבלויות, חיילים, קבוצות וכן הלאה). חשוב לא פחות הוא שגורמים דוגמת חברות אשראי או מועדוני צרכנות כוללים פעמים רבות את פארקי המים המובילים של ישראל ברשימת ההטבות שלהם, כך שאפשר לקבל הנחת בגובה עשרות אחוזים, ליהנות ממבצעי 1+1 וכן הלאה. למעשה, יש שיטענו שהיצע ההטבות כיום הוא כה רחב, עד ש"חבל" לשלם מחיר מלא על כניסה לפארק מים.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן