הזמנת כרטיסים אופיר טורס

הזמנת כרטיסים אופיר טורסאופיר טורס היא קונצרן תיירות ישראלי ותיק, הפועל מאז שנת 1952. מה שחשוב לא פחות הוא שכיום פעילות החברה היא נרחבת, בדמותם של לא פחות מ-35 סניפים הפזורים מקריית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום.

החברה מספקת שירותים שונים ומגוונים בתחום התיירות, ביניהם מכירה של חבילות נופש, טיסות, בתי מלון, טיולים מאורגנים, חבילות שייט וכן הלאה. השירותים ניתנים ללקוחות במגזר הפרטי אבל גם העסקי או המוסדי.

עד כאן הכל טוב ויפה, אבל הגיע הרגע לספק תשובות לשאלות העיקריות הנוגעות לענייננו: כיצד ניתן לרכוש כרטיסים או מוצרי תיירות דרך אופיר טורס?

ביקור בסניפים

האופציה הראשונה לבצע הזמנת כרטיסים לאופיר טורס היא בהגעה ישירה לסניפים עצמם, שכאמור נמצאים בפריסה גיאוגרפית רחבה. בסניפים אלה תוכלו להיפגש עם הנציגים של החברה, לשמוע את כל הפרטים על כל מוצר ולבצע את הרכישה ישירות, בכרטיס אשראי או באמצעי תשלום אחר.

לדרך התנהלות זו יתרונות וחסרונות. בצד החיובי, היא מאפשרת לכם לקבל מענה אנושי ישיר תוך ייעוץ אישי, תוך ביצוע התשלום בדרכים שונות. בצד השלילי, יש כאן צורך לכתת רגליים עד לסניפי אופיר טורס, מה שנחשב למסובך יותר מאשר אפיקי ההזמנה האחרים.

הזמנה טלפונית

פתרון אחר ונפוץ אפילו יותר הוא יצירת קשר עם מרכז ההזמנות הטלפוני של אופיר טורס, בו תוכלו לקבל את הפרטים על המוצרים השונים וגם לסגור על חבילה. בטלפון אתם מקבלים מענה אנושי, והתשלום ייעשה לרוב בכרטיס אשראי. החסרונות העיקריים הם העובדה שלא רואים בהכרח את פרטי החבילות מול העיניים, מה שעלול להביא לבחירת מוצר שלא בהכרח מתאים.

רכישה דרך האינטרנט

כמו כל חברת תיירות המכבדת את עצמה, לאופיר טורס יש אתר אינטרנט בו תוכלו למצוא מגוון רחב של חבילות ומוצרים בכל אחד מתחומי התיירות. את ההזמנה מבצעים בצורה פשוטה – מספר לחיצת כפתור – כשהכנסת פרטי האשראי נעשית במנגנון מאובטח. לא כולם יכולים להתמצא באותה מידה באינטרנט, כאשר לעיתים יש קושי להגיע למבצעים שמופיעים במקומות אחרים. חיסרון מסוים הוא שאפשרות המיקוח מול נציג השירות לא קיימת כאן, פשוט כי אין נציג שירות.

שימו לב שיש פוטנציאל שהזמנה אינטרנטית תהיה זולה יותר בכמה דולרים או עשרות דולרים. בהרבה מאוד מקרים חברות התיירות מספקות תעריפים מוזלים להזמנה דרך האינטרנט, שמוציאה מהתמונה את סוכני השירות והמכירות. לכן מומלץ לברר האם תוכלו, במקרה של רכישה ספציפית, להשיג מחיר טוב יותר דרך ההתבססות על המרחב המקוון בלבד.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן