חברת איסתא החלה את דרכה ב-1956, כאשר נוסדה בתור ארגון הנסיעות של התאחדות הסטודנטים של מדינת ישראל. מאז עברו עשרות שנים, החברה התרחבה והפכה להיות רשת הנסיעות בגדולה בישראל, לה כ-45 סניפים בפריסה ארצית. עדות למטרה הראשונית שלשמה הוקמה החברה ניתן לראות בכעשרה סניפים הממוקמים בתוך אוניברסיטאות ומכללות במדינת ישראל.
הזמנה בסניפים
האפשרות הראשונה והדי מובנת מאליה היא להגיע לאחד מסניפי איסתא, להיפגש עם נציגי השירות או המכירות, לשמוע את האופציות ולרכוש את אחד מהמוצרים. השיטה הזו מתאימה לכל מי שחשוב לו למצוא לקבל מענה אנושי לפני שהוא סוגר על עסקה בגובה של כמה אלפי שקלים.
הזמנה טלפונית
איסתא מתפעלת עבור לקוחותיה שני מוקדי הזמנות טלפוניות נפרדים, כאשר הראשון מיועד להזמנות בארץ והשני להזמנות בחו”ל. ההזמנות הטלפוניות מאפשרות גם כן לקבל מענה אנושי, יחד עם תשובות לשאלות השונות שצפויות לעלות לאורך הדרך.
רכישה אינטרנטית
סוגיה משמעותית נוספת היא דמי הטיפול. היתרון המרכזי של ההזמנה האינטרנטית הוא הוצאת דמי הטיפול מתוך התמונה, מה שמוזיל בכמה עשרות דולרים או שקלים את העסקאות. מנגד, אתם צריכים לקחת בחשבון שאתם מזמינים ללא נציג טלפוני: מצד אחד זה אומר שתוכלו לקבל את ההחלטה בלי ניסיונות שכנוע, אבל מצד שני שאתם צריכים לקרוא היטב את תנאי העסקה והאותיות הקטנות לפני שאתם מכניסים את פרטי האשראי.