אל על הזמנת כרטיסים

אל על הזמנת כרטיסיםאל על היא חברת התעופה הלאומית של מדינת ישראל. מדי שנה בוחרים אינספור ישראלים לטוס "כחול-לבן" ועולים על אחד ממטוסי החברה, המגיעים לשלל יעדים על גבי הגלובוס. עוד לפני שכל זה יקרה אתם צריכים לסמן "וי" על הזמנת הכרטיסים, שיכולה להיעשות כיום בדרכים שונות.

כל הדרכים להזמין כרטיסים לאל על

הזמנת כרטיסים לאל על יכולה להיעשות, כיאה לעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, בדרכים שונות. אם בעבר הדרך העיקרית להזמין כרטיסים הייתה דרך הדלפקים השונים, כיום רוב האנשים מעדיפים לבצע אותה מספיק זמן מראש (מה גם שבמקרים רבים, מחירי הכרטיסים לטיסות אל על עולים ככל שהמטוס מתמלא).

הדרך העיקרית הראשונה להזמין טיסה באל על היא דרך מוקדי השירות הטלפוניים של החברה, בהם תוכלו לקבל את המידע על הטיסות וגם לבצע את ההזמנה במסירת פרטי כרטיס האשראי שלכם לצורך החיוב.

אופציה אחרת, נפוצה לא פחות, היא להיכנס לאתר האינטרנט של אל על. באתר תמצאו מנגנון די נוח לחיפוש טיסות ולהשלמת הרכישה של הכרטיסים, אותם תקבלו לאחר מכם בדואר האלקטרוני. לפני מספר שנים השיקה אל על אפליקציה ייעודית, אשר גם בה אפשר לקבל את הפרטים על הטיסות השונות וגם לרכוש כרטיסים אליהן.

איך מוזילים את המחיר?

עם כל הפטריוטיות הלאומית, יש אנשים שיעדיפו להתבונן בשורה התחתונה של הזמנת כרטיסי טיסה: המחיר שלהם. מהבחינה הזו נחשבת אל על באופן מסורתי לחברה יקרה יחסית (הן בהשוואה לחברות ישראליות ועל אחת כמה וכמה בהשוואה לחברות תעופה זרות), גם אם בשנים האחרונות אנחנו רואים הוזלה מסוימת במחירי הטיסות שלה.

כולנו תקווה שהתהליך הזה ימשיך ואף יתגבר בשנים הקרובות. בינתיים, תשמחו לשמוע  שיש דרכים שונות להוזיל את מחירי הטיסות דרך אל על, לרבות איתור מבצעים נקודתיים המוצעים מפעם לפעם, בחירה בתאריך זול יחסית (באתר אל על ניתן לראות בדיוק את מחיר הטיסה בכל יום, כך שעם גמישות במועדי היציאה או החזרה אפשר למצוא טיסות במחירים סבירים יחסית), טיסות עם מותג ה-Low Cost של אל על (Up) או שימוש בנקודות הנוסע המתמיד. תמיד אפשר לחפש מבצעים דרך חברות האשראי, מועדוני הצרכנות וכיוצא בזה.

בכל מקרה אנו ממליצים לכם לקרוא היטב את פרטי הכרטיסים שאתם מזמינים או עתידים להזמין. לעיתים, בעיקר בטיסות ה-Low Cost, צצים בהמשך חיובים שלא היינו מודעים לכך שהם אפשריים עד למועד הצ'ק אין או אפילו העלייה למטוס.

באתר שלנו תמצאו את כל המידע שחשוב לדעת על הכרטיסים השונים, הדרכים בהן ניתן להצטייד בהם והאופן בו תוכלו להוזיל את עלויות הכרטיסים בכל אחד מהמקרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן